شرکت گاز خراسان جنوبی، سر بلنددر تحقق شعار؛هر روز گازرسانی به یک روستا و یک واحد صنعتی

در سال ۱۳۹۸ با تلاش شبانه روزی مجموعه شرکت گاز خراسان جنوبی به شعار هر روز گازرسانی به یک روستا و یک واحد صنعتی جامه عمل پوشانده شد.

به گزارش “پیام خاوران “ ،  مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در ابتدای سال ۹۸ این قول را به مردم استان دادیم که هر روز گازرسانی به یک روستا و یک واحد صنعتی را داشته باشیم.

سید محمود هاشمی افزود: خوشبختانه با تلاش و همت مجموعه کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی در سال ۹۸ بیش از ۳۰۰ روستا و ۴۵۰ واحد صنعتی در اقصی نقاط استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل گردیدند ضمن اینکه بالغ بر ۲۵۰۰۰ مشترک جدید نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت گاز و اجرای شبکه گاز تا ورودی ۱۱۴۰ واحد صنعتی و تولیدی و خدماتی تا پایان سال ۹۸ گفت: اتصال واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی به گاز طبیعی موجب رونق تولید، افزایش اشتغال و جلوگیری از مهاجرت می گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: ان شاءالله برنامه شرکت گاز استان برای سال ۹۹ نیز ادامه این نهضت می باشد و امیدواریم در صورت تخصیص و تامین به موقع منابع مالی تعداد ۴۰۷ روستا و ۱۵۰ صنعت دیگر را طی امسال به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل نماییم.

وی اظهار امیدواری کرد: در صورت توفیق در گازرسانی به ۴۰۷ روستا در سال ۹۹ می توانیم اعلام کنیم که در سال های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ به ترتیب بیش از ۲۰۰ ، ۳۰۰ و ۴۰۰ روستا گازرسانی شده و این افتخار بزرگی برای شرکت گاز خراسان جنوبی در امر خدمت رسانی به هم استانی های معزز خواهد بود.

هاشمی یادآور شد : هم اکنون کلیه ۳۰ شهر استان و همچنین ۷۷۱ روستا با ۷۷ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش از نعمت گاز طبیعی برخوردارهستند

بیشتر بخوانید   وضعیت کرونا در سربیشه به مرحله هشدار رسید

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها