طرح اقدام ملی مسکن بهترین نسخه برای مهار بازار مسکن است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: طرح اقدام ملی مسکن بهترین نسخه برای مهار بازار مسکن است چراکه متقاضیان واقعی دراین طرح ثبت نام می کنند.

به گزارش” پیام خاوران ” ، وحید داعی در دیدار شهردار و اعضاء شورای شهر فردوس با بیان اینکه  در طرح اقدام ملی مسکن ،زمین برای ثبت نام کنندگان در این شهرستان را تامین می کنیم  اظهار داشت:شهرداری باتسریع در صدور پروانه های ساختمانی بستر لازم را برای اجرای عملیات اجرایی واحدها  در کمترین زمان ممکن فراهم کند.

‍ وی با بیان اینکه بررسی مشکلات و درخواستهای شهرستانها به صورت میدانی در دستور کار است گفت:تمام اراضی به بنیادمسکن انقلاب اسلامی که به عنوان کارگزار ما در طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر صد هزارنفر جمعیت است واگذار گردیده و امیدواریم به زودی  عملیات اجرایی آن آغاز شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی باتاکید بر گستردگی حوزه راه و شهرسازی اظهارداشت: رویکرد اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی به سمت شهرستانها برنامه ریزی شده و مشکلات و درخواستهای مردمی و شهرستانها به صورت میدانی و سفر به شهرستانها بررسی و در دستور کار قرار دارد.

داعی بااشاره به موضوع کمبود زمین در فردوس خاطر نشان کرد: در ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن با توجه به اینکه هیچ محدودیتی در ظرفیت نبود ۶۵۵ نفر در این شهرستان ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه طرح اقدام ملی مسکن بهترین نسخه برای مهار بازار مسکن است چراکه متقاضیان واقعی دراین طرح ثبت نام می کنند ادامه داد:تامین زمین برای ثبت نام کنندگان این شهرستان تامین می شود.

در این دیدار در خصوص دیگر موضوعات مرتبط با شهرستان از جمله : ورودی بیمارستان فردوس ، ساماندهی ورودی شهرها ، باند دوم بجستان فردوس دیهوک ، سه راهی شهید زارع ، راه آهن ، زیرگذر افقو و بقچی در لاین جدیدالاحداث ، فرودگاه فردوس و پروژه های حوزه بازآفرینی شهری و بافت فرسوده فردوس بحت وتبادل نظر شد ومقرر گردید پس از بررسی تصمیمات لازم دراین خصوص اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید   اتصال به بازارهای بین المللی راه نجات اشتغال است

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها