مهاجرت معکوس با توجه ویژه به مناطق محروم

استاندار خراسان جنوبی گفت: توجه ویژه دولت به خراسان جنوبی بویژه در حوزه مسکن، مهاجرت معکوس را در این مناطق به دنبال داشته است.

به گزارش “پیام خاوران “، معتمدیان در مراسم امضای ۴ تفاهمنامه با حضور دکترنوبخت در طبس با مهاجرت معکوس با توجه ویژه به مناطق محرومان اشاره به برکات سفر سال ۹۷ معاون رئیس جمهور به استان گفت:در این سفر با تدوین سند میان مدت توسعه خراسان جنوبی، ۹۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های استان لحاظ شد.

وی اشاره‌ای به رهاورد ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان با طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کرد و افزود: از این تعداد امروز ۵ هزار واحد مسکونی افتتاح  و ۳ هزار واحد هم تا دو ماه آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

استاندار گفت:بهره برداری از این واحدها، مهاجرت معکوس را بویژه در مناطق مرزی به دنبال داشته که ماندگاری جمعیت در این مناطق، خلا‌های امنیتی را برطرف کرده است.

معتمدیان با بیان اینکه سال ۹۸ با اختصاص اعتبارات، سال خوبی برای استان بویژه در حوزه راه‌ها، آبخیزداری و احیاء قنوات بود گفت: در طرح راه آهن بعنوان طرح بین المللی استان هم امیدواریم با جذب منابع صندوق توسعه ملی و فاینالس روسیه، شاهد راه اندازی آن در یک برنامه میان مدت باشیم.

منبع:صداوسیما

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی فعال درزمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها