راه اندازی کارخانه بتن آماده خوسف بعد از ۱۰ سال تعطیلی

سرمایه گذار کارخانه بتن آماده خوسف گفت: کارخانه بتن آماده خوسف بعد از ۱۰ ورشکستگی با جذب ۵۶۰ هزار یورو سرمایه خارجی راه اندازی شد.

به گزارش “پیام خاوران ” یوسفی، سرمایه گذار کارخانه بتن آماده خوسف اظهار داشت : کارخانه بتن آماده خوسف از سال ۱۳۸۹ دچار مشکل مالی شد که منجر به تعطیلی کارخانه شد.

وی افزود: به همت فرماندار خوسف و مسئولان متولی امر تولید در استان و شهرستان هم اکنون ۵۶۰ هزار یورو سرمایه خارجی «ماشین آلات» خریداری شده است تا این کارخانه مجدد راه اندازی شود.

یوسفی ادامه داد: همچنین بیش از یک میلیون یورو سرمایه سرمایه گذار خارجی «کاشین آلات به روز دنیا» در گمرک است که به زودی مراحل ترخیص انجام و خط تولید را رونق می‌دهیم.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را روزانه ۲۵۰ متر مکعب بتن آماده عنوان کرد واظهار کرد: این کارخانه بعد از ۱۰ سال تعطیلی در فروردین امسال راه اندازی و برای ۱۵ فر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

شهرستان خوسف با داشتن ۳۷ معدن که خود ظرفیت بالایی از اشتغال استان خراسان جنوبی است توانست با بهره برداری از دو طرح بزرگ کارخانه چدن و نیروگاه خورشیدی در سال گذشته، بیشترین میزان جذب سرمایه گذار خارجی را در استان جذب کند.

منبع:باشگاه خبر نگاران

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح ۹ ساله فاضلاب شهر خوسف در انتظار اعتبار ملی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها