دستاوردهای انقلاب برگرفته از روحیه بسیجی است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حضور فعال بسیج در همه عرصه‌ها برای کشور توفیقات زیادی داشته و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگرفته از روحیه بسیجی است.

به گزارش “پیام خاوران “ محمدعلی واقعی روز یکشنبه در آیین تکریم و معرفی مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی افزود: در دوران جنگ تحمیلی، شهدای بسیجی و افرادی از جامعه معلمان و دانش‌آموزان در جبهه حضور داشتند و برای پیروزی انقلاب تلاش کردند که تبلور روحیه بسیجی در این بخش دیده می‌شود.

 

وی اظهار داشت: بسیج برای حضور فعال همه آحاد جامعه در همه فعالیت‌هایی که انجام می‌شود از طرف حضرت امام خمینی(ره) رسمیت پیدا کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: وقتی بحث بسیج مطرح می‌شود روحیه ایثار، گذشت و تبلور این فضیلت‌ها خود را از زمان شروع انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تاکنون در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد و اگر این روحیه بسیجی در جامعه نبود به این دستاوردها نمی‌رسیدیم.

 

واقعی گفت: در آموزش و پرورش بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی را داریم و در بحث بسیج دانش‌آموزی با آینده سازان این مرز و بوم و کسانی که قرار است سربازان حضرت ولی عصر(عج) باشند کار می‌کنیم و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان با کارکردهایی که بسیج در تربیت نسل جوان انجام می‌دهد باید سربازانی تربیت شوند که یاور امام زمان(عج) در ایجاد تمدن نوین اسلامی باشند.

 

وی افزود: بسیج به یک گروه خاص منسوب نمی‌شود و همه مردم ایران بسیجی هستند چون در هر جایی که نیاز است همه مردم پای کار هستند و روحیه ایثار و تلاش و مقاومت در همه اقشار جامعه وجود دارد.

 

وی اظهار داشت: یکی از اهدافی که دنبال می‌شود انتقال فرهنگ بسیجی و ایثار و شهادت به نسل جدید است که پیگیری‌های خوبی که از سوی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگی انجام می‌شود برای این است که رسالت خود را به خوبی انجام دهیم تا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل بعد را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید   دیدار امام جمعه بیرجند باخانواده شهدای روحانی گرامی و ساقینی + تصاویر

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی هم گفت: سرهنگ امانتی مسوول جدید سازمان بسیج دانش آموزی استان فعالیت در بخش‌های مختلف بسیج را از فردوس آغاز کرد و مدت‌ زیادی جانشین بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی بود و انسانی فرهیخته و آشنا به امور دانش‌آموزی و فردی متواضع، صبور و اهل عمل است و برای سرهنگ عقیلی مسوول قبلی هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 

سردار علی قاسمی افزود: از مسوولان آموزش و پرورش استان هم تقاضا داریم با مسوول جدید سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همکاری داشته باشند.

 

وی اظهار داشت: در مدت چهار سالی که در خدمت بسیجیان خراسان جنوبی هستم تلاش شد بهترین افراد به کارگیری شوند.

 

در این آیین سرهنگ دوم پاسدار محسن امانتی به عنوان مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی معرفی و از خدمات سرهنگ جواد عقیلی پور تجلیل شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها