شاغلین حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی تسهیلات دریافت می کنند 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خراسان جنوبی از اعطای تسهیلات برای بنگاههای آسیب دیده و شاغلین حقیقی بیمه شده در بخش حمل و نقل مسافر عمومی بین شهری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ مهدی گرجی با اعلام این خبر اظهار داشت  : به منظور کمک به واحدهای اقتصادی که از بیماری کرونا آسیب دیده اند و برابر تصمیمات متخذه کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا ، تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای بنگاههای آسیب دیده به ازای هر نفر شاغل و ۶۰ میلیون ریال برای شاغلین حقیقی بیمه شده تا پایان تیرماه سالجاری اعطا می شود.

وی افزود : به منظور بهره مندی از تسهیلات یاد شده رانندگان ، مالکین وسایل نقلیه عمومی بین شهری ، شرکتهای حمل و نقل و پرسنل آنها که متقاضی دریافت تسهیلات می باشند می بایست به سامانه کارا به نشانی www.kara.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضای ثبت نام خود اقدام نمایند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار کرد : رانندگان برای ثبت نام در سامانه مذکور می باید کد بیمه خود را در محل مربوط به (کد کارگاه) وارد نمایند.

گرجی بیان کرد: وام حمایتی مذکور با اقساط ۲۴ ماهه و کارمزد بانکی ۱۲ درصد و دوره تنفس چهار ماهه از اول مهرماه قابل باز پرداخت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز ثبت نام تسهیلات مذکور تا تاریخ ۱۲/۴/۹۹ تعداد ۱۶۵۰ پرونده تقاضای وام دریافتی از سوی شاغلین بخش حمل و نقل (رانندگان و شرکتهای حمل و نقل) از طریق سایت مذکور مورد بررسی قرار گرفته و پس از تأیید به بانک عامل انتخاب شده از سوی متقاضی (از بین ده بانک عامل ارائه دهنده تسهیلات در استان) ارسال شده است که متقاضی می بایست به منظور تکمیل پرونده و دریافت وام به بانک انتخابی در زمان ثبت نام مراجعه نماید.

بیشتر بخوانید   بازدید استاندار خراسان جنوبی از روستای بیهود زادگاه سردار شهید کاوه+ تصاویر

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در ادامه با توجه به تمدید مهلت ثبت نام ، از متقاضیان دریافت تسهیلات درخواست نمودند در حداقل زمان ممکن به سایت معرفی شده مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

گرجی در پایان اظهار داشت: شاغلین بخش در صورت مواجهه با هر گونه مشکل در طی فرآیند و روند انجام ثبت نام می توانند مراتب را از طریق اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان پیگیری نمایند.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها