آغاز فصل جدیدی برای تامین مسکن ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برطبق مصوبات، مقرر شده باب ویژه‌ای برای مسکن ایثارگران گشوده شود که در نتیجه آن زمین برای ۲۰ هزار واحد مسکونی تامین خواهد شد و افزایش ۲۰ درصدی وام مسکن از دیگر نتایج خواهد بود.

به گزارش “پیام خاوران “ سعید اوحدی، امروز  در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: پنج مصوبه در هیئت دولت برای ایثارگران تصویب شده که نشان از توجه مسئولان به جامعه ایثارگران دارد.

وی با بیان اینکه ادای تمامی تعهدات، دیون و مطالبات جامعه ایثارگری تا پایان دولت یکی از مصوبات است، افزود: مطالبات بر گردن ما به عنوان دین سنگینی می‌کند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بخشی از مطالبات بازنشستگی خانواده شهدا پرداخت شده است، تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند روحیاتی مانند روحیه مردمی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و تلاش خستگی‌ناپذیر استاندار در این استان است.

اوحدی بیان کرد: برطبق مصوبات، مقرر شده باب ویژه‌ای برای مسکن ایثارگران گشوده شود که در نتیجه آن زمین برای ۲۰ هزار واحد مسکونی تامین خواهد شد و افزایش ۲۰ درصدی وام مسکن از دیگر نتایج خواهد بود.

وی ادامه داد: اکنون مجلس و دولت در شرایط سختی قرار دارد، اما با داشتن مردمی که همواره پای کار بوده‌اند، سرمایه سنگین فرهنگ ایثار و شهادت و رهبری فرزانه از این گردنه تاریخ عبور می‌کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: خراسان جنوبی اولین استان در کشور بوده که موضوع مسکن جامعه ایثارگری آن به طور ۱۰۰ درصد حل شد که این امر باید برای دیگر استان‌ها الگو شود.

اوحدی یادآور شد: بر اساس قانون هر دستگاه که از بودجه دولت استفاده می‌کند، باید ۲۵ درصد اشتغال را از جامعه ایثارگری تامین کنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برنامه‌ریزی برای پوشش بیش از۹۰درصدی روستاهای استان در سال ۱۴۰۱

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها