رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی: با صنوف متخلف برخورد ‌شود

رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: تاکنون با اصناف مربوط به خوار و بار، قنادان، رستوران‌ها، نانوایی‌ها و از این قبیل مکاتبات زیادی انجام شده است به حدی که اکنون کار از اطلاع‌رسانی گذشته و باید با اصناف متخلف برخورد شود.

به گزارش “پیام خاوران “ رضا علیزاده اظهار داشت : از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اطلاع‌رسانی، مکاتبه و تذکرهای زیادی درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اصناف مختلف استان داده شد اما هنوز برخی اصناف نسبت به این مهم کم‌توجهی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اصناف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند تصریح کرد: واحدهای صنفی که در این راستا تخطی کنند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که اکنون ۶۵ تا ۷۵ درصد اصناف استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و سایر اصناف نیز ملزم به رعایت بهداشت هستند.

وی افزود: با شیوع مجدد بیماری کرونا در استان اصناف رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دادند و از شنبه هفته جاری گشت مشترک تشدید نظارت بر اصناف و بازار با هماهنگی تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و اتاق اصناف آغاز شد.

علیزاده گفت: هر کدام از اصناف دستورالعمل رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاص خود را دریافت کرده‌اند که ملزم به رعایت آن هستند.

وی تاکید کرد: اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت نکنند، متخلف شناخته می‌شوند و با آنها برابر قانون برخورد خواهد شد.

در حال حاضر ۳۲ هزار واحد صنفی در استان خراسان جنوبی فعال است که حدود سه هزار واحد پرخطر محسوب می‌شوند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مهارت آموزی بیش از 1800 دانشجوی خراسان جنوبی در طرح‌های کهاد و نخلستان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها