اجرای ۶۳۰ کیلومتر شبکه تغذيه و توزيع گاز طبیعی درخراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: تاكنون۹ هزار و۳۳۰کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که ازاین مقدار ۶۳۰ کیلومتر طی چهار ماهه نخست سالجاری محقق گردیده است.

به گزارش” پیام خاوران،” سیدمحمود هاشمی “اظهار داشت: تاكنون حدود ۹۹۱ كيلومتر خطوط انتقال گاز و ۹ هزارو ۳۳۰ کیلومتر شبكه تغذيه و توزيع گاز در سطح استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ، اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود: از مجموع شبکه های موجود در استان  ۲۹۰۰ كيلومتر شبكه تغذيه و توزيع شهري و ۶۴۳۰ كيلومتر شبكه روستايي است .

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر کلیه شهرهای استان  و ۷۹۰ روستا در این استان تحت پوشش گاز طبيعي قرار دارد ، همچنین در چهار ماهه نخست سالجاری ۶۳۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا  و ۳۸۶۰  انشعاب گاز نصب گردیده است .

هاشمی افزود: با تلاش و برنامه ريزي هاي صورت گرفته در امر توسعه گازرساني ، ميزان برخورداری خانوارهاي شهري و روستايي از نعمت گاز طبيعي درحال افزايش است ضمن اینکه گازرسانی به ۲۸۹ روستا نیز در دست اجرا می باشد .

وی بیان کرد: درکنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز بطور مستمر در دستور کار این شرکت  قرار دارد .

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سامانه بارشی امروز وارد خراسان جنوبی می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها