نماز عید قربان به امامت آیت الله عبادی در بیرجند اقامه می شود

نماز عید قربان فردا جمعه (۱۰ مرداد) به امامت آیت الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اقامه می شود.

به گزارش “پیام خاوران ”  ، نماز عید سعید قربان همزمان با صبح جمعه (۱۰ مرداد) به امامت آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بیرجند و با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقامه می شود.

بر اساس اعلام ستاد نماز جمعه شهرستان بیرجند، نماز راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه و در محل مسجد امام حسین علیه السلام واقع در خیابان پاسداران اقامه می شود. نمازگزاران باید در روز عید سعید قربان سجاده شخصی، ماسک و دستکش به همراه داشته باشند.

از سالخورده‌ها و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند درخواست می شود برای حفظ سلامتی خود و دیگران در این نماز شرکت نکنند. با توجه به اینکه امسال عید سعید قربان با روز جمعه مصادف است نماز جمعه برگزار نخواهد شد.

گفتنی است خراسان جنوبی در حال حاضر از وضعیت هشدار شیوع بیماری کرونا خارج شده است. در حال حاضر پنج شهرستان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، چهار شهرستان وضعیت نارنجی (پرخطر) و ۲ شهرستان در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند و  از ۱۱ شهرستان استان هیچ شهرستانی در وضعیت سفید (کم‌خطر) نیست.

منبع:شبستان

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نظارت مستمر بر عملکرد مدارس از راه‌های کاهش دغدغه‌ اولیا است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها