۶۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند خراسان‌جنوبی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: ۶۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند خراسان‌جنوبی از ابتدای ماه ذی الحجه توزیع شده که این روند تا پایان دهه امامت ادامه دارد.

به گزارش ” پیام خاوران “ رضا سلم‌آبادی با اشاره به شروع گام دوم رزمایش مؤمنانه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از اقدامات کمیته امداد در گام دوم رزمایش اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری تا پایان دهه امامت است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه سرانه هر سری جهیزیه ۱۰ میلیون تومان است، بیان‌کرد: تاکنون نیز ۶۲ سری جهیزیه توزیع شده است و ۱۰۰ نفر نیز در نوبت دریافت جهیزیه هستند.

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه در دهه امامت و ولایت طرح جذب ۲۰ هزار حامی را ادامه خواهیم داد، گفت: هدف‌گذاری ما برای ایام دهه امامت و ولایت جذب ۵ هزار حامی است که امیدواریم به این هدف گذاری برای کمک ایتام و فرزندان محسنین برسیم.

کمک به ۴۶ هزار خانوار نیازمند استان در طرح «ایران همدل»

وی ادامه‌داد: از دیگر اقدامات کمیته امداد توزیع سبد غذایی و اطعام از عید سعید غدیر در قالب گام دوم رزمایش «ایران همدل» با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دقت در موازین سلامت محور است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: در این طرح هدف گذاری ما ۴۶ هزار خانوار نیازمند است که سرانه هر خانوار نیز ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

سلم‌آبادی اظهار کرد: از از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر نیز کمیته امداد خراسان‌جنوبی طرح احسان حسینی را با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری برگزار می‌کند که در این طرح سبد غذایی و غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۳۹۸ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان با مشارکت کمیته امداد و خیرین توزیع شد، افزود: این روند را نیز در سال جاری ادامه خواهیم داد تا اطعام محرومان به نام سید الشهدا (ع) صورت گیرد.

بیشتر بخوانید   قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از برگزاری باشکوه عزاداری محرم

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید گفت: برای امسال هدف‌گذاری بیش از ۱۰ هزار سبد تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند داریم.

سلم‌آبادی یادآور شد: میانگین سرانه برای هر دانش‌آموز ۲۵۰ هزار تومان است.

منبع:مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها