اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت محور سه راهی راهداران-خور

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از پایان عملیات روکش ماسه آسفالت رگلاژی ۱۲کیلومتر ازمحور سه راهی راهداران -خور در حوزه استحفاظی بخش دیهوک خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ مهدی کیانپور در خصوص اجرای این عملیات بیان داشت :این پروژه در گام نخست با هدف درزگیری و بهبود کیفیت بهره برداری کاربران جاده ای و طبق مطالعات میدانی انجام شده ۱۲ کیلومتر ازمحور سه راهی راهداران-خور در اولویت اجرا قرار گرفته است.

وی افزود:اجرای این روکش در قالب امانی و با تلاش یک تیم ۱۵ نفره از نیروی انسانی و بهره گیری از۱۲ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در بازه زمانی ۲۰ روز کاری به منظور رگلاژ و ترمیم سطح آسفالت در مقاطعی که بیشترین آسیب را داشت با اجرای ۱۶۰۰ تن آسفالت صورت پذیرفته که باتوجه به ترک های زیاد ایجاد شده در اثر سیلاب در سطح رویه اسفالت و به جهت بهسازی و استاندارد سازی ادامه این مسیر نیز تمهیداتی اندیشیده شده که برای ۱۰ کیلومتر بعدی این محور نیز آسفالت سرد تهیه و مورد اجرا قرار گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک همچنین از بهسازی محور دیهوک به طبس با اجرای عملیات لکه گیری و روکش ماسه آسفالت رگلاژی خبر داد و افزود: با توجه به ترافیک سنگین خودروهای سبک و سنگین این مسیر ، سال گذشته بهسازی و روکش آسفالت ۶ کیلومتر از این محور انجام و امسال نیزحدود ۴ کیلومتر دیگر آن در دستور کار این اداره قرار گرفت که عملیات اجرایی آن نیز به تازگی به پایان رسیده است.

کیانپور  در پایان گفت: جهت بهسازی و انجام عملیات روکش محورها نیازمند با توجه به محدودیت منابع اعتباری ناگزیر به اولویت بندی اجرای روکش برای مقاطع مهم و ضروری شبکه راه های تحت تولیت خود می باشیم که خوشبختانه هرساله با ابلاغ اعتبارات لازم تحقق این هدف برای بخش هایی از راه های این حوزه میسر می‌شود.

بیشتر بخوانید   ۷۱ درصد جمعیت ایران کاربر اینترنت هستند‌

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها