بیش از ۸۰ درصد مودیان مالیاتی خراسان جنوبی اظهارنامه خود را ثبت کردند

سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکم شهریور ماه آخرین مهلت ارائه اظهار نامه مالیاتی اشخاص حقیقی است گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد اشخاص حقیقی نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی صرفاً الکترونیک خود اقدام کرده‌اند.

سیدحسن عسکری در گفتگو با “پیام خاوران “ ، اظهار داشت: کمتر دو یک روز دیگر به آخرین مهلت ارائه اظهارنامه صرفاً الکترونیک اشخاص حقیقی شامل صاحبان مشاغل و کسبه، اشخاص حقیقی که به ساخت و فروش ساختمان مبادرت دارند و خریداران سکه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۸ از طریق سامانه www.tax.gov.ir فرصت باقی مانده است.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد افراد مشمول نسبت به این امر اقدام کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از شروط اساسی برخورداری از هرگونه معافیت و مشوق مالیاتی ارائه اظهارنامه مالیاتی بر اساس اطلاعات دقیق است خواهشمندیم مؤدیان مالیاتی که هنوز اظهارنامه خود را ارسال نکرده‌اند هر چه سریعتر نسبت به ارسال اظهارنامه صرفاً الکترونیکی خود از طریق سامانه اعلام شده اقدام کنند.

عسکری بیان کرد: با توجه به اینکه ۳۱ مردادماه سال جاری آخرین مهلت مقرر قانونی برای ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی مصادف با روز جمعه است بنابراین براساس قانون روز شنبه یکم شهریورماه، آخرین مهلت قانونی برای ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی خواهد بود.

وی عنوان کرد: همکاران ما برای رفاه حال مؤدیان مالیاتی و ارائه خدمات مناسب به مردم استان در این روزهای پایانی ضمن حضور در محل کار در روز پنجشنبه ۳۰ مرداد از ابتدای ساعت کاری تا ساعت ۱۹، روز جمعه ۳۱ مرداد از ابتدای ساعت کاری تا ساعت ۱۴ و روز شنبه یک شهریور از ابتدای ساعت کاری تا ساعت ۲۰ آماده خدمات رسانی می‎باشند.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی عنوان کرد: در حال حاضر در استان بیش از ۴۷ هزار مودی مالیاتی در بخش اشخاص حقیقی شامل صاحبان مشاغل و کسبه در استان فعال است و سال گذشته بیش از ۵۶ درصد صاحبان مشاغل و کسبه مشمول استان از شرایط تبصره ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم استفاده کردند.

بیشتر بخوانید   خدمات رسانی به ۷۶۰ خودرو و ۱۶۰۰ نفر از کاربران جاده ای خراسان جنوبی

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها