مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی ۱۵ درصد افزایش یافت

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: چهار هزار و ۳۳۱ مستمری بگیر معلول در خراسان جنوبی تحت پوشش بهزیستی هستند که امیدواریم با افزایش میزان مستمری این افراد باری را از روی دوش آنان برداریم.

به گزارش “پیام خاوران “ علی عرب نژاد اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور سازمان بهزیستی اقدام به حمایت از مددجویان تحت پوشش خود کرد و در این راستا به حمایت مالی، توزیع بسته های بهداشتی و غذایی بین مددجویان پرداخت.

وی  با بیان اینکه در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش مبلغ مستمری ۱۵ درصد افزایش یافت، افزود: در این راستا مبلغ دریافتی خانواده های یک نفره از محل هدفمندی به عنوان مستمری از یکصد و هشت هزار تومان به یکصد و ۲۵ هزار تومان افزایش پیدا کرد و این مصوبه از مرداد ماه اجرایی شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی  در ادامه بیان کرد: با ابلاغ این قانون مبالغ دریافتی خانواده ۲ نفره از ۲۱۵ هزار تومان به ۲۴۸ هزار تومان، خانواده سه نفره از ۲۸۹ هزار تومان به ۳۳۲ هزار تومان، خانواده های چهار نفره از ۳۸۴ هزار تومان به ۴۴۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره از ۴۱۶ هزار تومان به ۴۷۹ هزار تومان ارتقا یافت.

عرب نژاد با بیان اینکه چهار هزار و ۳۳۱ مستمری بگیر معلول در خراسان جنوبی تحت پوشش بهزیستی هستند، ادامه داد: یک هزار و ۹۲۴ مستمری بگیر اجتماعی در استان داریم که سه هزار و ۴۲۶ نفر نیز پشت نوبت مستمری بگیر هستند.

مدیرکل بهزستی خراسان جنوبی اظهار داشت: بیش از چهار هزار بسته بهداشتی بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان توزیع کردیم و امیدواریم با افزایش میزان مستمری این افراد بتوانیم باری را از روی دوش آنان در این ایام سخت برداریم.

منبع:شبستان

انتهای پیام /

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   امام جمعه موقت بیرجند : مسئولان و رسانه ها در خصوص نقشه دشمن شفاف سازی کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها