تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵ روستا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: سیل اخیر راه ارتباطی ۱۵ روستای استان را مسدود کرد که با تلاش امدادگران و راهداران، ارتباط ایمن به این مسیرها برگشت.

به گزارش “پیام خاوران “ اسد ا… جلال زاده اظهار داشت : با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب در ۲ روز گذشته، تعداد ۱۱ تیم عملیاتی با فعال سازی قرارگاه استانی حمل و نقل و راهداری زمستانی، برنامه¬ریزی و تعداد ۴۱ نفر راهدار جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی بکارگیری شدند.

جلال زاده افزود راه ارتباطی ۲۰ روستا در شهرستان  بیرجند، ۸ روستا در شهرستان خوسف و ۷ روستا در شهرستان نهبندان در شبانه روز اخیر با سیلاب درگیر بودند و منجر به انسداد ۱۵ مسیر گردید که با تلاش عوامل راهداری و سایر ارگان¬های امدادی کلیه محورهای روستایی آسیب دیده از سیل اخیر در همان ساعت اولیه بازگشایی گردیده و در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنوها و ریزش¬برداری کامل محورهای کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راههای مذکور هستند.

جلال زاده در پایان سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی های محترم با مرکز مدیریت راه های استان عنوان کرد و افزود مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه¬ترین زمان ممکن رفع شده است.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان زکات در خراسان جنوبی جمع‌آوری شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها