طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در خراسان‌جنوبی آغاز شد

سرپرست سازمان صمت خراسان‌جنوبی گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در خراسان‌جنوبی از امروز دوازدهم شهریور ماه آغاز شد.

به گزارش“پیام خاوران “ ، عباس جرجانی صبح چهارشنبه به رسانه‌های گروهی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و شروع سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی سازمان صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط به منظور بازرسی و نظارت برقیمت، تامین و توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت‌دار این ایام «طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی» را جهت جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی اجرا می‌کند.

سرپرست سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این طرح از امروز ۱۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۷ مهرماه ادامه دارد، افزود: این طرح با محوریت تشدید نظارت و بازرسی و لحاظ نمودن اهدافی از جمله «نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌التحریر، نظارت بر عملکرد مؤسسات آموزشی علمی و سایر آموزشگاه‌ها در اخذ شهریه‌ها، نظارت ویژه بر تعیین و رعایت نرخ سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس» اجرا می‌شود.

جرجانی ادامه‌داد: انجام گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع و به‌موقع به گزارش‌های مردمی، ممانعت از فروش اجباری کالا، رعایت درصد سود خرده و عمده فروشی، نصب برچسب قیمت و بررسی فاکتورها از مهمترین اولویت‌های اجرای این طرح است.

وی یادآور شد: سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان در طول اجرای طرح به منظور تسریع در رسیدگی به امور، به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

سرپرست سازمان صمت خراسان‌جنوبی گفت: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، عدم درج قیمت و… مراتب به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی اعلام کنند تا ضمن اعزام بازرسان به واحد متخلف، در صورت احراز تخلف، با متخلفان به صورت جدی برخورد شود.

بیشتر بخوانید   بی حجابی سبب رواج فساد و فروپاشی خانواده  می شود

منبع:مهر

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها