اولین کاروان نذر آب ۳ مهمان خراسان جنوبی می شود

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اولین کاروان نذر آب ۳ طی روزهای پایانی هفته جاری وارد استان می شود.

به گزارش “پیام خاوران “ ، احمد بخشی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صبح امروز (۱۶ شهریور) از ورود اولین کاروان نذر آب ۳ به استان خبر داد و اظهار کرد: این کاروان طی آخر هفته جاری از یزد وارد استان شده و به مدت سه روز مهمان مناطق محروم شهرستان نهبندان است.

وی بیان کرد: طی دو ساله گذشته کاروان سلامت در قالب طرح نذر آب در نواحی کم ‌برخوردار خراسان جنوبی حضور یافته و خدمات شایسته ای ارائه کردند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه این کاروان ها در سال جاری مهمان سه نقطه از مناطق محروم استان می شوند، افزود: اولین کاروان در میغان نهبندان مستقر شده و به ۳۲ نقطه محروم از این شهرستان خدمات مختلفی ارائه می دهد.

بخشی اظهار کرد: طرح نذر آب ۳ در سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی (با پیوست ویروس کرونا) و برخورد با تنش‌های آبی اجرایی می‌شود.

وی توزیع بسته های معیشتی و نوشت افزار را از جمله فعالیت این تیم ها دانست و اظهار کرد: دیگر خدمات این کاروان‌ها در زمینه ویزیت، داروی رایگان، مشاوره زنان و زایمان، روانشناختی و غربالگری تست قند خون و فشار خون، ارائه آموزش های پیشگیری از کرونا، تب سنجی و دندانپزشکی خواهد بود.

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خدمات این کاروان ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

منبع:شبستان

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برگزاری دومین آزمون صدور پروانه اشتغال نظام مهندسی معدن در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها