طرح تعمیرات جهادی فیدرهای بحرانی در شهرستان درمیان اجرا شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از اجرای طرح تعمیرات جهادی فیدرهای بحرانی در شهرستان درمیان خبر داد وگفت: این طرح با حضور ۱۵ اکیپ اجرایی و ۵۰ نفر پرسنل عملیاتی اجرا شد.

به گزارش“پیام خاوران ”  ،هادی منصوریان در بازدید از مراحل اجرایی این طرح با اشاره به اجرای طرح تعمیرات جهادی فیدرهای بحرانی در شهرستان درمیان اظهار داشت: درطرح تعمیرات جهادی فیدرهای بحرانی شهرستان درمیان شبکه های فشار متوسط محدود روستای منصور آباد تا ورودی شهر قهستان سرویس گردید.
وی افزود: در این طرح اکیپ هایی ازشهرستانهای بیرجند، قاین، خوسف، زیرکوه، سربیشه و نهبندان و ۴ اکیپ عملیاتی از شهرستان درمیان حضور داشته و سرویس شبکه را انجام دادند.

معاون بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: سرویس شبکه های مشکل دار به صورت طرح مانوری و حجم زیاد نیرو به مدت زمان کم برای کاهش خاموشی های ناخواسته انجام شد.

منصوریان همچنین افزایش پایداری وقابلیت اطمینان شبکه، کاهش انرژی های توزیع نشده، افزایش ایمنی شهروندان و رفع کانون های خطر و تمرین آمادگی مناسب برای مواجهه با بحران های مختلف را از دیگر اهداف این طرح دانست.

معاون بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین در کنار این امر بحث کاور گذاری شبکه برای جلوگیری از پرنده زدگی ها و حفاظت از حیوانات محیط زیست انجام گردید.

منصوریان با بیان اینکه این طرح ازمحدوده منصورآباد آغاز و تا ورودی شهر قهستان انجام وبیش از ۷۰روستا در این محوروهمچنین بخشی از شهرهای درمیان واسدیه ازاجرای آن در راستای تامین برق پایدار بهرمند شدند افزود: همچنین یکی از اقدامات انجام شده در این طرح کنترل آمادگی گروه های عملیاتی است.

 

 
انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   قیمت گوشت قرمز در بیرجند به ۱۰۰ هزار تومان رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها