بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بنیاد تعاون و حرفه آموزی و مجتمع گلخانه ای خوسف

وزیر جهاد کشاورزی و استاندار خراسان جنوبی ازحوزه فعالیتی بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان استان وهمچنین مجتمع گلخانه ای خوسف بازدید کردند.

به گزارش “ پیام خاوران  “؛ این بازدید با هدف آشنایی با مجتمع پرورش شترمرغ این بنیاد صورت گرفت.بنیاد تعاون استان در راستای توانمندسازی زندانیان در کنار برگزاری دوره های آموزشی جوشکاری، برق، تعمیر خودرو، پیرایشگری با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای، به توسعه خدمات کشاورزی نیز پرداخته است.

در همین راستا بزرگترین مجتمع پرورش شترمرغ شرق کشور را در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با ظرفیت ۳۰۰ قطعه مولد و ۵ هزار قطعه شترمرغ پرواری در سال ۱۳۹۴ تأسیس نموده است.

وزیر جهاد کشاورزی با هدف آشنایی با روند اجرای تفاهم نامه ایجاد هزار هکتار مجتمع گلخانه ای استان به اتفاق استاندار خراسان جنوبی از مجتمع گلخانه ای خوسف بازدید کرد.

خاوازی، ضمن بررسی شرایط موجود و اطلاع از سطح خدمات ارائه شده به متقاضیان فعالیت در این مجتمع های گلخانه ای، از راهکارهایی گفت که در رفع موانع موجود مؤثر است..

مجتمع گلخانه‌ای محمدیه شهرستان خوسف به عنوان بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای استان در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار احداث شده است. تعداد واحدهای گلخانه ای پیش بینی شده در این مجتمع ۵۴ مورد می باشد که بخش عمده ای از آنها به سرمایه گذاران متقاضی واگذار شده است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کشف بیش از ۲۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها