مدیرعامل شرکت کویرتایر:دولت ونظام به شرق کشور بدهکار است

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه خراسان جنوبی به عنوان یک استان مرزی، رتبه برتر شاخص امنیت سرمایه گذاری کشور را دارد گفت: در بحث رشد اقتصادی نیز کارهای اساسی انجام شده است .

به گزارش” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی شرکت کویرتایر، سیدمحمدحسین زینلی ظهرامروز درآیین تکریم و معارفه استاندار خراسان جنوبی خطاب به معاون سیاسی  وزیرکشور اظهار داشت: در حالی که ۷۰ درصد تولید ناخالص داخلی کشور را ده استان کشور در اختیاردارند، متاسفانه این استان علی رغم اینکه یک درصد جمعیت کشور را دارد ولی فقط  نیم درصد سهم تولید ناخالص داخلی را دارد واین بدان معنا است که دولت ونظام به شرق کشور بدهکار است وامید است تلاش همه جانبه منجر به رشد آن شود.

 

وی گفت: در سال ۹۲ رتبه شاخص بیکاری استان رتبه ۱۹ بوده است و امروزبا افتخار اعلام می کنیم در اثر برنامه های عمیق اقتصادی استاندار خراسان جنوبی این رتبه در سال ۹۸، ۹۹ یا اول و یا دوم بوده است.

 

مدیرعامل شرکت کویرتایر احداث ده ها هزار واحد مسکونی و ایجاد هاب شتردرشرق کشور که همیشه در کشور جای آن خالی بوده است را از دیگر اقدامات انجام شده در زمان سکانداری  محمد صادق معتمدیان  برشمرد و تصریح کرد: همچنین در دو سال اخیر توسعه گلخانه ای  و خدمات ارزنده دیگری نیز انجام شده است.

 

زینلی با اشاره به اینکه همه این دستاوردها حاصل تلاش های شبانه روزی استاندار خراسان جنوبی بوده است خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی قدردان زحمات معتمدیان خواهند بود.

 

مدیرعامل شرکت کویرتایر خطاب به معتمدیان استاندار سابق خراسان جنوبی یادآور شد: امیرکبیر نیز ۵ سال کار کرد اما جاودانه شد، تا ابد یاد و خاطره شما در ذهن مردم خراسان جنوبی ماندگار است و مردم خراسان جنوبی شما را از یاد نخواهند برد.

بیشتر بخوانید   ۳۰۲ اکیپ امدادی در خراسان جنوبی سازماندهی شدند

 

فعال اقتصادی وکارآفرین برتر کشور با بیان اینکه همجواری با حضرت رضا(ع) توفیق بسیار بزرگی است که نصیب هرکسی نمی شود اظهار داشت: امید است این خدماتی که در طول ۲۲ ماه خدمت توسط شما اجرایی شده همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی خطاب به ملانوری استاندار جدید خراسان جنوبی افزود: شما سابقه روشن انقلابی و خدمت گذاری را در کشور دارید و ما قول می دهیم پر شتاب تر و عمیق تر در خدمت شما باشیم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها