درخشش ورزشکاران خراسان‌جنوبی در مسابقات جهانی هنرهای فردی

در نخستین دوره مسابقات جهانی مجازی هنرهای فردی و سوپر فایت سبک رنجر کماندوی مدرن ورزشکاران زیرکوهی خراسان‌جنوبی چهار مدال رنگی را به دست آوردند.

به گزارش“پیام خاوران “  در نخستین دوره مسابقات جهانی مجازی هنرهای فردی و سوپر فایت سبک رنجر کماندوی مدرن ورزشکاران خراسان جنوبی خوش درخشیدند.

 

در این ماراتن بین‌المللی حسین علی‌زهی، محمدمهدی بخشی، امیر بخشی، ابوالفضل محمدی، عباس علی‌زهی و رضا بخشی از شهرستان زیرکوه با مربیگری محمد صادق برمکی و حسین علی‌زهی به رقابت پرداختند.

 

حسین علی‌زهی در رده سنی جوانان نخستین دوره مسابقات جهانی مجازی هنرهای فردی و سوپر فایت سبک رنجر کماندوی مدرن با کسب نشان طلای رقابت‌ها به قهرمانی رسید و عباس علی‌زهی نیز در رده سنی زیر ۱۴ سال به مدال طلای رقابت‌ها دست ‌یافت.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

همچنین در این رویداد ورزشی جهانی ابوالفضل محمدی در رده سنی زیر ۱۲ سال با گردن‌آویز نقره مسابقات به مقام دوم رسید و محمدمهدی بخشی نیز در رده سنی نوجوانان کمتر از ۱۴ سال با کسب مدال برنز رتبه سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

 

گفتنی‌است؛ ورزشکارانی که مقام نخست مسابقات جهانی مجازی هنرهای فردی و سوپرفایت سبک رنجر کماندو، کمربند طلایی، حکم و مدال قهرمانی جهان و کارت عضویت تیم ملی سبک رنجر کماندو را دریافت می‌کنند.

منبع:فارس

انتهای‌پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کویرتایربا عزم، اراده و اعتماد به نفس مردم منطقه ایجاد شده است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها