میزان ابتلای بالای کرونا در جمعیت شهری قاین

رئیس شبکه بهداشت و درمان قاین گفت: میزان ابتلا به بیماری کرونا در جمعیت شهری نسبت به جمعیت روستایی این شهرستان بیشتر است.

به گزارش “پیام خاوران “ حمیدی راد رئیس شبکه بهداشت و درمان قاین اظهار داشت : اکثر موارد ابتلا به کرونا مربوط به فصل برداشت زعفران و زرشک و عدم رعایت‌های دستورالعمل‌ها بهداشتی است.

 

وی  به برگزاری ۲۸ جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا از بدو آغاز این بحران اشاره کرد و افزود: برخلاف اطلاع رسانی‌هایی که از طریق رسانه‌ها، خودرو‌های بلندگودار و بهره گیری از فضای مجازی صورت می‌گیرد، اما هنوز برخی افراد نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و باور ندارند که این بیماری درمان ندارد و یک فرد مبتلا می‌تواند چندین نفر را مبتلا کند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

حمیدی راد بیان کرد: همشهریان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی از میزان شیوع بیماری جلوگیری کنند چرا که با گذشت بیش از ۸ ماه از بیماری پرسنل بهداشت و درمان شهرستان تحت فشار بوده و احساس خستگی شدید در همکاران مشهود است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان قاین عنوان کرد: محدودیت‌ها از ۱۴ آبان ماه آغاز شده و همکاران مرکز بهداشت با همکاری سایر ادارات ضمن حضور در سطح شهر بر روند اجرای مصوبات نظارت  دارند و در صورت مشاهده موارد تخلف برخورد قانونی با متخلفین صورت خواهد گرفت.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توقیف ۱۴ خودرو متخلف در خوسف

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها