هفت هزار سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد طبس توزیع شد

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه هفت هزار سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد طبس توزیع شد، گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال جاری دو هزار بسته غذایی و بهداشتی دیگر نیز بین مددجویان این شهرستان توزیع کنیم.

به گزارش “پیام خاوران “ حمید بیضی زاده اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸۰ میلیون تومان مشارکت مردمی در کمیته امداد طبس جمع آوری کردیم.

 

مدیر کمیته امداد زیرکوه با بیان اینکه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در طرح های اکرام و محسنین از ابتدای سال جاری جمع آوری شده است، ادامه داد: طی این مدت ۳۴۹ میلیون تومان زکات و کفاره و یک میلیارد تومان اطعام محرومین جمع آوری کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان طبسی توزیع کردیم، افزود: در راستای اجرای کمک های مومنانه هفت هزار سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلون تومان شامل برنج، روغن، مرغ، گوشت قرمز و حبوبات از ابتدای امسال تاکنون توزیع شده است.

 

بیضی زاده با توجه به اینکه در سال ۹۹ تاکنون مراکز نیکوکاری طبس ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درآمدزایی داشتند، ادامه داد: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری کرده ایم.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

 

مدیر کمیته امداد طبس بیان کرد: در راستای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ۳۰۰ جلد کتاب پیشگیری از ویروس کرونا بین مددجویان این شهرستان توزیع کردیم تا با نحوه انتقال و عوارض این بیماری آشنا شوند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۰ گوشی و تبلت بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد طبس توزیع کردیم، ادامه داد: طی این مدت توانستیم ۱ هزار و ۵ پک تحصیلی بین این دانش آموزان توزیع کنیم و کمک هایی در خصوص تحصیل به ۵۰ دانشجوی دولتی و غیر دولتی تحت پوشش داشته باشیم.

بیشتر بخوانید   خداقوت فرمانده سپاه خراسان جنوبی به کارگران سرگذر + تصاویر

 

مدیر کمیته امداد طبس در پایان گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال جاری ۲هزار بسته غذایی و بهداشتی در راستای اجرای مرحله سوم کمک های مؤمنانه بین مددجویان کمیته امداد طبس توزیع کنیم.

منبع:شبستان

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها