۲۵ مورد تعهد کتبی از اصناف در زیرکوه گرفته شد

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه از اول آذرماه تاکنون ۲۵ مورد تعهد کتبی از کسبه متخلف در زیرکوه گرفته شد، گفت: مردم این شهرستان می توانند تخلفات کرونایی را به شماره پیامکی ۱۰۰۰۵۶۲۵۶۳۳۴۴۴ اطلاع دهند.

به گزارش “پیام خاوران” محمدحسین عربشاهی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ وزارت کشور در خصوص محدودیت های دو هفته ای اقدام به برگزاری جلسات ستاد کرونا شهرستان زیرکوه کردیم.

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: در این راستا برنامه هایی را در فضای مجازی برای اطلاع رسانی به مردم اجرا می کنیم و کمیته اطلاع رسانی شهرستان فعالیت خود را در راستای جلوگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا را آغاز کرده است.

 

بیشتر بخوانید 

ایجاد ۶۰ هکتار گلخانه در شهرستان زیرکوه

 

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان زیرکوه نارنجی است، ادامه داد: در راستای دستورالعمل ها از ابتدای آذرماه اقدام به انسداد راه های فرعی شهر حاجی آباد در دو نقطه ورودی قائن و آبیز کردیم و ورود و خروج خودروهای غیر بومی کنترل می شود.

 

عربشاهی با اشاره به اینکه از روز اول آذر تاکنون ۲۵ مورد تعهد کتبی از کسبه متخلف در زیرکوه گرفته شده است، افزود: در این راستا ۵۵ مورد تذکر لسانی داشتیم و پلمب و اعمال قانون تاکنون در این شهرستان نداشته ایم.

 

فرماندار زیرکوه عنوان کرد: تیم نظارتی زیرکوه متشکل از هلال احمر، صمت، پلیس اماکن و شبکه بهداشت در دو نوبت صبح و عصر بر روی اماکن نظارت هایی دارند.

 

وی در ادامه گفت: دستگاه های اداری زیرکوه نیز باید چینش خود را انجام دهند و دستگاه های اجرایی ضروری با دو سوم نیروها و غیرضروری با نصف نیروهای فعالیت داشته باشند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

بیشتر بخوانید   انتخابات اتاق؛ فرصتی برای تقویت جایگاه بخش خصوصی

 

عربشاهی به راه اندازی سامانه پیامکی کرونا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مردم اگر اماکنی مشاهده کردند که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و یا مراسم عزا و عروسی برگزار می شود را به شماره پیامکی ۱۰۰۰۵۶۲۵۶۳۳۴۴۴اطلاع بدهند.

 

فرماندار زیرکوه در پایان با بیان اینکه مردم این شهرستان تاکنون دستورالعمل های بهداشتی را به خوبی رعایت کرده اند، ادامه داد: انتظار داریم که مردم حداقل دورهمی ها را برگزار نکنند.

منبع:شبستان

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها