تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بمناسبت شهادت دکتر فخری زاده

  • کدخبر: 20876
  • دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ - ۰۸:۴۰

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ متن پیام تسلیت حجت الاسلام حسین روحانی نژاد به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
« من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینظر و ما بدلوا تبدیلا »

 

شهادت سردار سر افراز پژوهش و نوآوری و دانشمند برجسته هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده که سالیان عمر پر برکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و خدمت به امنیت مردمان سرزمینش گذراند موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام تروریستی و غیر انسانی را به همراه داشت.

 

بی شک این اقدام تروریستی نه تنها خللی در عزم و اراده فرزندان دانشمند ایرانی برای ارتقاء توان علمی ایجاد نخواهد کرد بلکه موجب پیشرفت توانمندی و خود کفائی ایران اسلامی خواهد شد .

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)   

 

لذا این جانب شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی)، جامعه دانشمندان هسته ای ، ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می دارد راهی که ملت ایران برای تثبیت جایگاه ممتاز منطقه ای و قرار کرفتن بر فراز قله های علم و دانش برگزیده است با تهدید و ترور متوقف نگردیده بلکه با شهادت دانشمندان متعهد و دلسوز شتاب بیشتری یافته و اتحاد وانسجام ملی را در بین اقشار مختلف جامعه رقم خواهد زد .

بیشتر بخوانید   اینستاگرام پست‌ مربوط به سیدحسن نصرالله را از صفحه نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی حذف کرد

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها