توزیع ۲۶ سری جهیزیه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۶ سری جهیزیه در استان توزیع می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “، سرهنگ حسین مقدادی اظهار داشت : به مناسبت هفته دفاع مقدس ۴۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن و رب با رویکرد خدمت به مردم و در جهت محرومیت زدایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین ۱۵۰ بسته لوازم التحریر و ۲۶ سری جهیزیه با اعتبار بیش از ۳ میلیارد ریال بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه دفاع مقدس یک کوره انسان سازی بود که برکات زیادی برای کشور داشت و ما را در همه عرصه‌ها به عزت و سربلندی رساند، عنوان کرد: مردم مداری یکی از رموز پیروزی کشور است و خدمت به مردم و حل مشکلات آنان باید در اولویت قرار بگیرد.

مقدادی با اشاره به اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان گفت: با توجه به گسترش شیوع بیماری کرونا اکثر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی خواهد بود و برنامه‌های حضوری نیز با اجتماعات محدود برگزار و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی در ادامه گفت: اعزام گروه‌های جهادی برای کمک به کادر بهداشت و درمان، اجرای طرح نذر خون و تهیه شناسنامه نقش ادارات در دفاع مقدس از برنامه‌های این هفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تایید صلاحیت۵۱ نفر از نامزدهای یازدهمین دوره مجلس در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها