پرواز صبح فرودگاه بیرجند لغو شد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: به علت بدی شرایط آب و هوا پرواز صبح امروز (دوشنبه) ایران ایر از مسیر تهران به بیرجند و بالعکس لغو شد.

به گزارش “پیام خاوران “، عظیم طهماسبی اظهار داشت: این پرواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح باید تهران را به مقصد بیرجند ترک می‌کرد که به خاطر شرایط نامساعد جوی پرواز انجام نشد.

وی افزود: اما پرواز ماهان از تهران به بیرجند در ساعت ۱۹ به فرودگاه شهید کاوه بیرجند می‌رسد و ساعت ۲۰ هم فرودگاه بیرجند را مجدد به مقصد تهران ترک می‌کند.

 

بیشتر بخوانید

رایزنی برای پرواز بیرجند به زاهدان/انجام۲۴پرواز از فرودگاه بیرجند

پروازهای فرودگاه بیرجند افزایش یافت

 

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه پروازی از فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند انجام نمی‌شود عنوان کرد: سایر روزها یک پرواز از بیرجند به تهران و روزهای یکشنبه و چهارشنبه پرواز به مقصد بیرجند از این فرودگاه انجام می‌شود.

سامانه بارشی از روز گذشته در خراسان جنوبی فعال شده و براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان فعالیت سامانه بارشی امروز هم در خراسان جنوبی ادامه دارد و در مناطق مستعد بخصوص شمال شرق استان بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته کمینه و بیشینه دمای مرکز استان (بیرجند) به سه و هشت درجه سلسیوس رسید و در این مدت زهان و سربیشه با دمای صفر و دهسلم نهبندان با ۱۸ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بودند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه باران سنجی آلنگ نهبندان با ۲۴ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را به ثبت رساند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/۱۰۲

بیشتر بخوانید   از اقدامات شرکت گاز خراسان جنوبی در زمینه توسعه دولت الکترونیک تقدیر شد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها