اصلاح ۲نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان درمیان

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای درمیان از اصلاح و ایمن سازی ۲ نقطه حادثه خیز و پر تصادف شهرستان درمیان در سال جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “، رسول سالاری با تاکید بر اهتمام جدی به ارتقای راهها در راستای کاهش سوانح رانندگی اظهار داشت :عملیات اصلاح نقاط پر تصادف شامل تعریض و ایمن سازی با انجام عملیات ترانشه برداری، خاکبرداری و اجرای گاردریسه بوده است.

وی افزود: اجرای عملیات ترانشه برداری، اصلاح شیب شیروانی به طول ۲۵۰ متر و حجمی افزون بر ۱۵۰۰متر مکعب درپیچ کیلومتر ۲ محور دستگرد به پهواز واجرای گاردریسه و اصلاح نقطه حادثه خیزپیچ کیلومتر ۵ محور قهستان به زیرکوه از جمله این اقدامات بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای درمیان، اضافه کرد: این نقاط در مباحث کارشناسانه و جلسات متعدد، به عنوان نقاط پر تصادف پیشنهادی شناسایی و بر اساس شاخص تصادفات هر نقطه اولویت بندی شده است.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

سالاری هدف از اجرای این طرح را ارتقاء ایمنی محورها و کاهش تصادفات بیان کرد و ابراز داشت: با توجه به انجام بهسازی محورها، بررسی تصادفات رانندگی نشان می دهد، دقت رانندگان نسبت به سرعت مطمئنه و رعایت قوانین نقش چشمگیری در کاهش تصادفات دارد.

انتهای پیام/۱۰۲

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اعتبارلازم برای احداث باند دوم جاده نهبندان سربیشه اختصاص یابد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها