پلمب ۴۴ واحد صنفی در خراسان‌جنوبی/ برگشت ۱۸ میلیارد ریال به شاکیان

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی از پلمب ۴۴ واحد صنفی و ورزشی به‌دلیل عدم رعایت مصوبات کرونایی خبر داد و گفت: این واحدها شامل ۴۲ واحد صنفی و دو باشگاه ورزشی هستند.

به گزارش “پیام خاوران “ عباس جرجانی ، با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی در سطح استان، اظهار داشت: بیش از ۳۳ هزار واحد صنفی در قالب ۱۳۵ اتحادیه با اشتغال حدود ۸۳ نفر در استان فعالیت دارند.

وی با یادآوری اینکه از ابتدای امسال ۵۵ هزار و ۲۳ مورد بازرسی در سطح استان انجام شد، بیان داشت: طی این بازرسی‌ها ۹۶۲ پرونده به ارزش ریالی ۳۶ میلیارد و ۹۲ میلیون و ۶۵۷ هزار ریال تشکیل شد.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی از برگشت ۱۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال طی این مدت به شکات خبر داد و تبیین کرد: همچنین ۱۷ هزار و ۹۶۴ مورد تماس با سامانه ۱۲۴ برقرار شد که بیشترین تخلفات گزارش شده گران‌فروشی و عدم درج قیمت بوده است.

 

بیشتر بخوانید 

جواهراتی که با قطار خام فروشی از کشور خارج می‌شود

۴۰ واحد صنفی متخلف در خراسان جنوبی پلمب شد

 

جرجانی از پلمب ۴۴ واحد صنفی و ورزشی به‌دلیل عدم رعایت مصوبات کرونایی خبر داد و افزود: این واحدها شامل ۴۲ واحد صنفی و دو باشگاه ورزشی هستند که به علت عدم تمکین به مصوبه تعطیلی در ساعت مقرر پلمب شدند.

وی با اشاره به همراهی خوب اصناف در اوایل شیوع بیماری کرونا در خصوص تولید و توزیع ماسک، گفت: ۱۲ کارگاه صنفی روزانه ۳۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک تولید و در سطح استان توزیع می‌کنند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات کرونا به اصناف، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۸۹ واحد صنفی متقاضی دریافت ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات هستند که تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد تومان معادل ۷۸ درصد از کل مبلغ درخواستی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید   پلمب ۹ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان قاین

منبع:فارس

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها