۲۳۵۹ شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در نه ماهه امسال یک هزار و ۹۰۷ طرح اشتغال به مبلغ ۷۳۶ میلیارد ریال اجرا شد که در این راستا دو هزار و ۳۵۹ فرصت شغلی جدید برای جامعه هدف ایجاد شده است.

به گزارش “پیام خاوران “ رضا سلم‌آبادی ، اظهار داشت: در نه ماهه امسال یک هزار و 907 طرح اشتغال به مبلغ 736 میلیارد ریال اجرا شد که در این راستا دو هزار و 359 فرصت شغلی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه از یک هزار و 907 طرح اجرا شده 49 طرح در بخش حمل و نقل اجرا شده است افزود: 718 طرح در بخش خدمات، 77 طرح در بخش دامداری، 21 طرح در بخش طیور ، کشاورزی 62 طرح، زنبور و ماهی هفت طرح، صنعتی 159 طرح، فرش و گلیم 83 طرح و در بخش صنایع دستی 37 طرح اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در این مدت 549 طرح ویژه مجریان زن و یک هزار و 358 طرح ویژه مجریان مرد اجرا شده است که از طرح‌های اجرا شده 883 طرح شهری، یک هزار و 24 طرح روستایی بوده و 344 طرح جزو مشاغل خانگی است و مابقی طرح‌ها در بخش مشاغل خود اشتغالی بوده است.

 

بیشتر بخوانید

اهدای بیش از ۳.۵ میلیارد تومان کمک مومنانه بین مددجویان کمیته امداد

۹۹۰ دانشجوی خراسان جنوبی؛ زیر چتر حمایت‌های کمیته امداد

سلم‌آبادی افزود:در نه ماهه امسال 15 هزار و 320 فقره نظارت بر طرح‌ها اجرا شد و 107 خانوار خودکفا شدند.

وی بیان کرد: در نه ماهه امسال برای 3 هزار و 130 نفر آموزش‌های لازم با هزینه 635 میلیون ریال اجرا شد و یک هزار و 500 دوره مقدماتی و 582 آموزش‌های مهارتی و یک هزار و 48 طرح پایدارسازی و توسعه اجرا شده است.

بیشتر بخوانید   فروش محصولات هیوندای به تعویق افتاد

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در آموزش‌ها برنامه برای دو هزار و 880 طرح بود که تاکنون 109 درصد محقق شده است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی افزود: سقف تسهیلات به مددجویان 80 میلیون تومان، غیرمددجو (فرزندان و وابستگان مددجو) 50 میلیون تومان و تسهیلات کارفرمایی نیز به ازای به کارگیری هر نفر 50 میلیون تومان اعلام شده است.

منبع:تسنیم

انتهای پبام/101

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها