برگزاری ۸۰۰ برنامه به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در خراسان جنوبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری ۸۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، حجت الاسلام احمد ملایی در دیدار دست اندرکاران مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ۲۵ کارگروه مناسبت های انقلاب در استان شکل گرفت و از آذرماه جهت بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و بزرگداشت مقام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی فعال شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این کارگروه ها در همه شهرستان های نیز تشکیل شده است، گفت: با توجه به مناسبت های ۹ تا ۱۹ دی ماه، این ایام «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» نامگذاری شده و شعار محوری «بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی» برای آن انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه ستادی ویژه سالگرد شهید سلیمانی تشکیل شده است، ادامه داد: حدود ۸۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت برای اجرا در شهرستان های مختلف پیش بینی شده است.

 

بیشتربخوانید 

۲۴ کارگروه بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در خراسان جنوبی تشکیل شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۱۱ کارگروه اعلام برنامه به مناسبت این ایام داشتند، عنوان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه ها به صورت مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

گفتنی است،۹ دی ماه سالروز قیام حماسی و بیعت ملت با ولایت فقیه است و تا ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت و ولایت گرامی داشته می شود و ۱۳ دیماه نیز سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید   ۹۲ قرارگاه محرمیت زدایی در کشور فعالیت دارند

منبع:شبستان

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها