ارتقاء بانک ملی مرکزی قاین به درجه یک

رئیس اداره امور شعب بانک ملی خراسان جنوبی با بیان این که بانک ملی شعبه امام خمینی(ره) قاین در بانک مرکزی ادغام می شود گفت:بانک ملی مرکزی این شهرستان به درجه یک ارتقاء می یابد.

به گزارش “پیام خاوران “با انتشار مطلبی در فضای مجازی با عنوان”تعطیل شدن بانک ملی شعبه امام خمینی (ره)قاین” خبرنگارما طی تماس با علی زرنگ رئیس امور شعب بانک ملی استان موضوع را پیگیر شد.

علی زرنگ در این گفتگو با بیان این که در راستای چابک سازی دولت و بر اساس قانون پنجم توسعه و توسعه دولت الکترونیک و ایجاد زیرساختهای لازم لذا تمام شعب بانکی مکلف شده اند حداقل ۱۵ درصد واحد های خود را تعطیل ونسبت به چابک سازی بدنه بانک و ارتقاء سیستم بانکداری نوین اقدام نمایند.

وی بیان داشت:این مصوبه از سال۹۵ به بانک ابلاغ شد و بر اساس دستور العمل هایی که به شبکه های بانکی ابلاغ شده بود،بانکها موظف شدند این عمل را انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی بانکهای استان ادامه داد: باتوجه به مشکلات فرا روی استخدام و کسب و کار بیش از اندازه شبکه بانکی در بانک ملی تصمیم بر این شد که فرایند تعدیل تسریع شود وبه گونه ای رفتار شود که با توجه به تعدیل نیرو هم فشار از روی شعبه برداشته شود و چابک سازی انجام شود واز طرفی شعب بانکی که مستعد ارتقاء هستند با ادغام شعب این فرایند تسریع گردد.

 

بیشتر بخوانید

مشعل گاز پروژه فولاد قاینات با حضور استاندار خراسان جنوبی روشن شد

تکمیل کریدور بیرجند-قاین از اولویت‌های راه‌و شهرسازی

 

زرنگ با بیان این که در بانک ملی با توجه به این که تعدادی از واحد ها زیان ده هستند و تعدادی هم در مجاورت همدیگر قرار دارند وبر اساس معیار هایی که بانک مرکزی دارد۱۵ واحد مستعد تعطیلی وادغام طی لیستی از تهران براساس فرایند سال ۹۵ در اواخر سال گذشته به استان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید   ۹۰ درصد طرح‌های آبیاری نوین خراسان جنوبی طی ۸ سال اجرا شد

وی با بیان این که بانک مرکزی اجازه توسعه شبکه را به هیچ عنوان نمی دهد وباید برخی شعب در یکدیگرادغام و یا انحلال شوند لذا با برنامه ریزی کارشناسی شده برای این که واحد های شهرستانی کم نشود و امتیازات شهرستان هم از بین نرود واز سویی مصوبات ودستورالعمل های بانک مرکزی هم اجرا شود و باتوجه به این که در شهرستان قاینات کارخانه فولاد نیز احداث می شود واز طرفی شعبه ای هم که می خواهد فرایند ادغام آن انجام شود شعبه ای ناکارا،استیجاری و زیان ده وفقط مصرفی است وقابلیت رشد را هم نداردبسته و امتیاز آن به نیمبلوک انتقال داده شود و باجه نیمبلوک تبدیل به شعبه تا هم امتیاز قاین حفظ شود و هم عملا شعبه ای از بانک ملی در شهرستان قاینات تعطیل نمی شود.

رئیس شورای هماهنگی بانکهای استان گفت:با ادغام شعبه امام خمینی(ره) در شعبه مرکزی قاین،این شعبه مستعد دریافت درجه است و با اجرای این فرایند و با مساعدت همشهریان به درجه یک تبدیل می شود.

زرنگ اضافه کرد:شعبه درجه یک علاوه بر این که باعث بالارفتن سطح اختیارات می شود هم میزان وام دهی آن به شهروندان بیشتر خواهد بود وهم باعث ایجاد پست و ارتقاء نیروهای بومی شهرستان خواهد شد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی در پایان افزود: مردم قاینات ،نگرانی از این حیث که می خواهیم بانکی را تعطیل و امتیازی از شهرستان کم شودرا نداشته باشند بلکه عملا شعبه ای تعطیل نخواهد شد و شعبه مرکزی قاین نیز به درجه ۱ ارتقاء خواهد یافت.

بیشتر بخوانید   رشد 61 درصدی ترافیک در جاده‌های خراسان جنوبی

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها