راه اندازی سه سايت تامين كننده پوشش همراه روستايی در خراسان جنوبی

مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات خراسان جنوبي گفت: با راه اندازي سه سايت جديد ارائه پوشش همراه، پنج روستاي استان به شبكه همراه متصل شدند.

به گزارش “پیام خاوران ”  مصطفی بهی، در جلسه کنترل پروژه توسعه شبکه همراه روستایی که با حضور مجری طرح توسعه خدمات فاوا روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از طریق ویدیو‌کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: طی یک هفته اخیر سه سایت جدید توسعه شبکه همراه روستایی راه اندازی شدند که پنج روستا را از سرویس تلفن همراه بهره مند کردند.

بهی با اعلام این خبر عنوان کرد: با نصب این سه سایت روستاهای سراب و چاده شهرستان قائنات، سلطانی علیا و سمک شهرستان نهبندان و بنیاب شهرستان درمیان، به شبکه همراه متصل شدند.

 

بیشتر بخوانید 

تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار خراسان جنوبی تا پایان دولت به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شود

۳۸ کیلومتر شبکه فیبرنوری در شهرستان خوسف اجرا شد

 

وی افزود: با نصب و راه اندازی این سایت ها که از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده اند، حدود ۲۰۰ خانوار روستایی استان از پوشش همراه برخوردار شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به روند اجرای پروژه توسعه شبکه همراه روستایی در استان، تصریح کرد: از مجوع ۹۲ سایت جدید توسعه همراه روستایی اختصاص یافته به استان، طی یک سال اخیر تعداد ۵۳ سایت راه اندازی شده است که ۵۸ روستای استان با ۵۲۵۱ خانوار و حدود ۱۷هزار نفر جمعیت را از پوشش همراه بهره مند کرده است.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

وی اضافه کرد: با تلاش مجموعه ارتباطی استان، ۳۹ سایت باقی مانده نیز تا پایان دولت راه اندازی می شود.بهی در این ارتباط ویدیو کنفرانسی خواستار تسریع در تامین تجهیزات برای راه اندازی باقی مانده سایت هاي استان خراسان جنوبی شد.

بیشتر بخوانید   اتصال کامل شهر بیرجند به فیبر نوری با سرعت یک گیگابایت بر ثانیه 

انتهای پیام / ۱۰۱

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها