١٥ روستاي خراسان جنوبي به شبكه ملي اطلاعات متصل شد

مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات خراسان جنوبي گفت: با راه اندازي سه سايت جديد در دوشهرستان بيرجند و خوسف، ١٥ روستا دیگر استان به شبكه ملي اطلاعات متصل شدند.

به گزارش“پیام خاوران ”  مصطفی بهی صبح امروز در بازدید از سایت همراه روستای حسن آباد شهرستان بیرجند از اتصال این روستا و ۱۴ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد وگفت: این روستا ها با جمعیتی بالغ بر یک هزار و۵۰۰خانوار، به شبکه ملی اطلاعات متصل و از سرویس اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

وی گفت: در ادامه برنامه اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات، با اتمام مراحل نصب تجهیزات و راه اندازی سه سایت در روستاهای حسن آباد و ماهوسک شهرستان بیرجند و کلاته ملک شهرستان خوسف، به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

 

بیشتربخوانید 

۷۰ درصد از ظرفیت پهنای باند ورودی به خراسان جنوبی آزاد است

سرمایه گذاری ٨٣ میلیارد ریالی در اجرای پروژه توسعه ارتباطات روستایی خراسان جنوبی

 

وی افزود: این سایت ها از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موسوم به طرح USO، با هدف توسعه شبکه ملی اطلاعات و کاربری های مبتنی بر این شبکه در سطح روستاها، اجرایی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی با اشاره به ادامه روند اجرای سایت های توسعه شبکه ملی اطلاعات تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ سایت جدید اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات تا مرحله نصب تجهیزات پیش رفته است که بزودی با راه اندازی این سایت ها، حدود ۴۰ روستای دیگر استان به این شبکه متصل و از سرویس اینترنت پرسرعت همراه بهره مند می شوند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

بیشتر بخوانید   طراحی و ساخت ۲۰ المان حجمی و نوری محرم در فردوس

 

بهی تاکید کرد: طبق برنامه ، در تلاشیم اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات تا پایان دولت انجام شود.

انتهای پیام / ۱۰۱

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها