قائم‌مقام کمیته امداد خراسان جنوبی منصوب شد

با حکم رئیس کمیته امداد، قائم‌مقام کمیته امداد استان خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش “پیام خاوران“، با حکم سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، محمد عرب به مدت دو سال به‌ عنوان قائم‌مقام کمیته امداد استان خراسان جنوبی منصوب شد.

محمد عرب پیش‌ از این معاونت فرهنگی کمیته امداد استان را بر عهده داشته است.

در بخشی از حکم رئیس کمیته امداد آمده است: با استناد به بند(۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص، تجربیات ارزنده و بنا به پیشنهاد مدیرکل استان، به‌موجب این ابلاغ جنابعالی را برای مدت دو سال به‌عنوان قائم‌مقام مدیرکل استان خراسان جنوبی در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نمایم.

نهادی که بر اساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام (ره) مروج فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان است.

بر این اساس انتظار می‌رود با بازشناسی ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی، باعزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه باروحیه‌ی ارزشی، انقلابی و جهادی، با استفاده بهینه از منابع و اجتناب از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی، با اتکا به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف عالیه امداد گام‌های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) وبابهره گیری از تجارب و تشریک‌مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری ( مدظله‌العالی) فراهم گردد.

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جوانی جمعیت |محدود کردن تعداد فرزندان خطاست+عکس نوشت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها