استاندار خراسان جنوبی:شهید مقامش هیچ معادل و همتایی در دنیا ندارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: شهید که مقامش هیچ معادل و همتایی در دنیا ندارد، جان خود را تقدیم آرمان های انقلاب کرد تا خون حیات در رگ‏های وطن، جاری و ساری بماند.

به گزارش “ پیام خاوران ” حمید ملانوری شمسی استاندار خراسان جنوبی به مناسبت ۲۲ اسفند، سالروزتأسیس بنیاد شهید و نامگذاری این روز به عنوان “روز بزرگداشت شهدا”، در پیامی یاد وخاطره شهدا را گرامی داشت:

متن پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز” بزرگداشت شهدا” به این شرح است:

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

تجلیل از شهیدان، کاری لازم و وظیفه‌ای بر عهده همه ماست”. مقام معظم رهبری(حفظه الله)

شهید که مقامش هیچ معادل و همتایی در دنیا ندارد، جان خود را تقدیم آرمان های انقلاب کرد تا خون حیات در رگ‏های وطن، جاری و ساری بماند.

نکوداشت یاد و نام شهدا، درحقیقت زنده نگهداشتن فرهنگ رادمردی، از خودگذشتگی و رشادت بی نظیر انسان هایی است که در راه دفاع از کیان اسلامی، جان خود را در طَبَق اخلاص نهادند.

بدون تردید تداوم و استمرار راه شهدا، بیش از هرچیز مدیون منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و صبوری و ایستادگی خانواده های بزرگواری است که عزیزترین سرمایه های زندگی خود را برای حراست از مام میهن، راهی جبهه های حق علیه باطل کردند و با دل های صبور، داغ شان را به جان خریدند و با وجود ناگواری های روزگار، همچنان استوار و ثابت قدم، پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

اینجانب ضمن پاسداشت فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در ۲۲ اسفند، تأسیس بنیاد شهید و نامگذاری این روز به عنوان “روز بزرگداشت شهدا”، با آرمان های والای شهیدان گرانقدر در راستای حفظ استقلال و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرده، با تبریک این روز ارزشمند به همه خادمین بزرگوار خانواده های شهدا و ایثارگران، توفیق و سر افرازی بیش از پیش این عزیزان را در تأسی از راه شهیدان از پیشگاه پروردگار متعال آرزومندم. امید که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنها، توشه آخرتمان گردد.

بیشتر بخوانید   33 دستور کار برای تعیین تکلیف ورفع مشکلات مردم شهرستان نهبندان

 

حمید ملانوری شمسی

استاندار خراسان جنوبی

 

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها