هزینه کرد ۶ میلیون تومانی بیمه سلامت برای هر بیمار کرونایی/استقبال مردم از تجویز نسخ الکترونیکی در خراسان جنوبی

مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: خدمات مربوط به بیماران کرونایی در تعهد بیمه سلامت است که به طور میانگین برای هر بیمار کرونایی ۶ میلیون تومان هزینه می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، علی اربابی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت:یکی از گروههای که خدمت رسانی میکنیم  در بیمه سلامت به خاناوده شهدا و جانبازان است که در صندوق سایر اقشار است و برکت ما هستند.

وی با بیان اینکه  انچه که در چند سال اخیر اتفاق افتاد خدمت رسانی به مردم، تسهیل خدمت رسانی هرچه بهتر در سازمان بیمه سلامت  و اداره بیمه سلامت خراسان جنوبی است که رقم خورد و در این راستا  اقداماتی انجام دادیم که مهمترین آن الکترونیک شدن خدمات، ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه شدگان است که تسهیل زیادی ایجاد کرده است و سبب شده خدمات بیمه گری الکترونیکی بدون نیاز به حضور مردم اتفاق بیفتد و روز به روز درحال گسترس است که با حذف دفترچه این روند بهتر هم میشود.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: تجویز نسخ و خدمات ارائه شده در بیمارستانها الکترونیکی است و بستر آن فراهم است و میزان گسترش آن از پارسال تاکنون بیشتر شده است.

وی بیان کرد: تلاش میشود با ارائه خدمات الکترونیکی هر لحظه مردم بتوانند از خدمات بهتر و بیشتر استفاده کنند.

اربابی با بیان اینکه در طول دوران کرونا با توسعه خدمات الکترونیکی برای بیماران کرونایی بدون رعایت زمان برای بیمارانی  که دفترچه نداشتند بیمه نامه صادر کردیم افزود:خدمات مربوط به بیماری کرونا چه تشخیصی چه ازمایشگاه،رادیورلوژی، دارو و خدمات بستری در تعهد بیمه سلامت قرارگرفت و به طور میانگین برای هر بیمار کرونایی در سطح بستری ۶ میلیون تومان هزینه کردیم که این میزان برای یک بیمار کمتر و برخی بیشتر هزینه شد.

بیشتر بخوانید   صدور 10 پروانه ارائه خدمات فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی

وی افزود: با توجه به برنامه‌های سازمان بیمه سلامت کشور،خدمات مربوط به بیماران اوتیسم را به خدمات خود اضافه میکنیم و هدف گذاری‌های زیادی در ارائه خدامات مطلوب تر به مردم داریم.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها