صدور ۱۰ پروانه ارائه خدمات فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از صدور ۱۰ پروانه ارائه خدمات فناوری اطلاعات در استان خبر داد گفت: یک فقره پروانه فعالیت در حوزه خدمات عملیاتی افتا، برای یکی دیگر از شرکت‌های فعال حوزه افتا در خراسان جنوبی صادر شد.

به گزارش “ پیام خاوران “ ، مصطفی بهی صبح امروز در جمع خبرنگاران از صدور پروانه جدید فعالیت یکی از شرکت‌های خراسان جنوبی، در حوزه خدمات عملیاتی افتا خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: این پروانه برای شرکت “دنیای ارتباطات راویس” صادر شده است.

وی افزود: شرکت مذکور پس از طی فرآیند بررسی تخصصی صورت گرفته از سوی نمایندگان سازمان فناوری اطلاعات ایران و مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری موفق به اخذ این پروانه شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: با صدور این پروانه، شرکت مذکور می‌­تواند در حوزه خدمات عملیاتی افتا با گرایش “پیاده­ سازی امنیت فیزیکی و محیط پیرامونی” برای دستگاه­‌های دولتی و خصوصی ارائه خدمت کند.

بهی بیان کرد: تاکنون در استان خراسان­ جنوبی ۱۰ پروانه برای ۷ شرکت صادر شده و دیگر شرکت­‌های متقاضی در سطح استان می‌­توانند با مراجعه به سایت https://sec.ito.gov.ir ، ضمن مطالعه دقیق آیین ­نامه و شرایط لازم، برای دریافت پروانه اقدام کنند.

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   4 روستای دیگر خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها