پروژه های ملی و اولويت‌دار شهرستانها و استان به صورت ويژه در دستور كار قرار گيرند

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان خراسان جنوبی بر نقش كميته های برنامه ريزی شهرستانها تاکید کرد و گفت: بايد پروژه های ملی و اولويت دار در شهرستانها و استان مشخص و به صورت ويژه در دستور كار قرار گيرند.

به گزارش “پیام خاوران“، مجید پورعیسی صبح امروز در دیدار جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ كه به فرمان مقام معظم رهبري سال توليد، پشتيباني و مانع زدايي ناميده شده اظهار داشت: بايد در راستاي تحقق اهداف تعيين شده برنامه ريزي و تدبيرلازم انجام گيرد.

وی عملكرد سازمان مدیریت استان در سال گذشته را قابل تقدير خواند و افزود: بايد همچون سال گذشته با افزايش ارتباطات موثر درون سازماني و دنبال كردن اهداف اساسي و موثر در تحقق اهداف سازمان و موثر در رشد و توسعه استان بتوانيم اقدامات برجسته ای را آغاز و به نتايج مطلوب برسيم.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان خراسان جنوبی با تاكيد بر افزايش ارتباطات با نمايندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنين دستگاههای اجرايی خاطرنشان کرد: اين ارتباطات در رشد و توسعه، شناخت اولويت‌های موجود و همچنين نقاط قوت و ضعف شهرستانهای استان نقش اساسی و تاثيرگذار دارند.

پورعیسی با تاکید بر اینکه بايد تلاش شود انتظارات مردم و نمايندگان آنها محقق شده و موانع موجود در راه توسعه استان برطرف شود تصریح کرد: نشست با نمايندگان مردم می‌تواند شرايط بهتر و مطلوب تری را برای وضعيت مردم در شهرستانها به دنبال داشته باشد.

وی با توجه به اقدامات شاخص انجام گرفته در سال گذشته گفت: بايد با ارزيابی صحيح آسيب شناسی لازم انجام و نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت و مثبت پيگيری و دنبال شوند.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان خراسان جنوبی با اشاره به به شرايط طبيعی و اقليمی استان یادآور شد: بايد امسال ساماندهی بحث قنوات به شدت دنبال شود چرا که وجود قنوات در استان يكی از ويژگيهای متفاوت و برجسته استان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید   بهزیستی آماده ارائه خدمات برای کاهش اضطراب ناشی ازویروس کرونا

پورعيسی بر نقش كميته های برنامه ريزی شهرستانها تاکید کرد و گفت: بايد پروژه های ملی و اولويت دار در شهرستانها و استان مشخص و به صورت ويژه در دستور كار قرار گيرند.

وي ابراز اميدواري كرد: سال جديد سالي پربار و توأم با موفقيت، سلامت و شادكامی براي ملت ايران به ويژه مردم خراسان جنوبي باشد و در سال جديد در سايه همدلی و همكاری بتوانيم به اهداف مورد نظر كه همان توسعه و رشد استان است برسيم.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان خراسان جنوبی خاطرنشان كرد: این سازمان همچون سالهای پيشين سازمان همواره در راه رسيدن به اهداف توسعه و افزايش سطح رفاه و رضايت مردم استان در كنار ديگر دستگاهها تلاش می کند.

پورعيسي ابراز اميدواری كرد: در سايه عنايات و توجهات حضرت ولی عصر (عج)، همدلي و همراهي مردم، توجه ويژه به منويات مقام معظم رهبري و تأكيدات رئیس جمهور، تلاش و جديت اقشار مختلف و همت و پشتكار مسئولان استان، به ويژه در سايه تلاش ها و مساعی استاندار خراسان جنوبي كه در راستای توسعه استان اراده‌ای قابل تقدير دارند، سالی توأم با رونق و شكوفايی بيشتر براي مردم ايران و خصوصاً خراسان جنوبی در عرصه‌های مختلف رقم بخورد.

وی ابرازامیدواری کرد: در سالی كه به فرمان مقام معظم رهبری سال توليد، پشتيبانی و مانع زدايی نامگذاری شده است، گام های موثری در رونق اقتصادي نظام مقدس جمهوری اسلامي برداريم.

مديران ارشد دستگاههای اجرايي حاضر در اين ديدارها با تبريك سال جديد از تلاشها و حمايت‌های رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان خراسان جنوبی و مجموعه همكاران سازمان مديريت و برنامه ريزی استان تقدير و ابراز اميدواری كردند: اين تعاملات و همكاريها بيش از گذشته تداوم و استمرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید   1400 کیلومتر از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خط کشی شدند

دادگر مديرعامل شركت توزيع نیروی برق، داعی مديركل راه و شهرسازی، حجت الاسلام كميلی رئيس ستاد اقامه نماز، چاوشان مديركل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس، كريميان رييس حوزه هنري، عصمتی پور مديركل امورعشاير،روشان مديركل اداره كل زندان های استان خراسان جنوبی، عرب نژاد مديركل بهزيستی خراسان جنوبي در اين ديدار ها حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها