طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی از ۲۱ فروردین اجرا می‌شود

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان از ۲۱ فروردین در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” علی تهوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، خرما و زولبیا و بامیه در آستانه ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ویژه جهت تشدید نظارت بر بازار وبرخورد با متخلفان از ۲۱ فروردین ماه در استان آغاز می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی گفت: این طرح با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی-توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه های نظارتی برگزار و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تشدید بازرسی ها در این ایام تاکید کرد: در راستای اجرای وظایف قانونی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان با رویکرد پیشگیرانه به دنبال پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرتقاضای این ماه ، بازرسی ها تشدید خواهد شد.

تهئری با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح اظهار داشت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی عنوان کرد: این طرح با حضور ۳۲ تیم بازرسی وهمکاری ناظران افتخاری در خراسان جنوبی برگزار و بازار به صورت ویژه رصد می شود.

بیشتر بخوانید   ۲ میلیون تن کالا از خراسان جنوبی صادر شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها