به درخواست های مشترکین گاز خراسان جنوبی در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: به درخواست های مردمی در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در بازدید از اداره گاز بیرجند بر تعامل گسترده با مردم تاکید کرد و گفت: باید درکمترین زمان ممکن  به درخواست ها و شکایات مردمی و مشترکین رسیدگی شود.

وی اظهار داشت: درخواست ها و شکایات متقاضیان و مشترکین عزیز موجب نمایان شدن فرصت های قابل بهبود شرکت می شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می سازد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی هر سازمان، جلب رضایت خدمات گیرندگان از طریق ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب است تصریح کرد: رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی و مشترکین در کمترین زمان ممکن بررسی و طبق مقررات مورد اقدام قرار گیرد.

وی با اشاره به افزايش اعتماد مردم به شركت گاز افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران متعهد شرکت گاز استان و یاری خداوند علاوه بر ارائه خدمات به مشترکین و استمرار گازرسانی توانستیم با گازدار شدن 634 روستا طی یکسال، رکوردی بی سابقه را در طول عمر بیش از نیم قرن فعالیت شرکت ملی گاز ایران ثبت کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان تاکید کرد: اتمام پروژه های گازرسانی در سطح استان، پایان ماموریت شرکت گاز نخواهد بود بلکه دریچه ای جدید از ارائه خدمات با کیفیت به هم استانی های گرامی به طور مستمر در دستورکار این شرکت قرار دارد.

هاشمی خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع به درخواست های مردمی از نقاط قوت اداره گاز بیرجند محسوب می شود و استمرار این امر موجب افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی
می گردد.

بیشتر بخوانید   «آیت‌الله ربانی»ازعلمای مجاهدو مبارز انقلابی بیرجندبه دیارباقی شتافت

انتهای یام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها