تقدير از بانوان شاغل در سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي به مناسبت دهه فجر

نشست صميمي مجيد پور عيسي رييس سازمان به مناسبت  بزرگداشت مقام والاي زن و روز مادر و همچنين چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با بانوان همكار انجام شد.

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي؛ نشست صميمي مجيد پور عيسي رييس سازمان به مناسبت  بزرگداشت مقام والاي زن و روز مادر و همچنين چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي با بانوان همكار برگزار شد.

وي ضمن تبريك اين ايام خجسته افزود: انقلاب اسلامي نقش بسيار موثري در رشد و نمو زنان ايفا كرده و به واسطه اين انقلاب ارزشمند زنان به جايگاه هاي بلند اجتماعي و فرهنگي دست پيدا كرده اند و هم اكنون شاهد نقش پر رنگ آنان در توسعه هستيم.

وي در ادامه افزود: يكي از نتايج انقلاب شكوهمند اسلامي فراهم شدن زمينه براي كسب سواد و ادامه تحصيل در رشته هاي و مقاطع مختلف براي زنان بوده است.

رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان با اشاره به نقش بانوان در حفظ بنيان خانواده و پرورش فرزندان شايسته گفت: زنان نقش اصلي در تربيت فرزندان در خانواده را بر عهده دارند .

وي اظهار داشت: جايگاه زنان در جامعه به عنوان يكي از نقش هاي برجسته اي است كه نصيب انسان مي گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است.

پور عيسي ادامه داد: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظيفه بزرگ مادري و تعليم و تربيت فرزندان توانسته اند به خوبي در حوزه هاي مختلف اداري نقش مهمي را ايفا كنند كه اين خود نشان از پشتكار، وظيفه شناسي و دلسوزي درانجام امور است.

رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان افزود: زنان همواره همراه با آحاد مردم كشور با حضور در صحنه هاي مختلف حمايت و پشتيباني خود را از ارزشهاي انقلاب اسلامي و ولايت اعلام كرده اند.

بیشتر بخوانید   اهم اقدامات و برنامه های سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبی

وي  ضمن تشكر از زحمات بانوان شاغل در سازمان، همگان را به پيروي و الگو برداري از اخلاق، تعهد، وظيفه شناسي و سلوك خاندان عصمت و طهارت بويژه حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها توصيه و گفت: ميلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، فرصت مناسبي است تا از بانوان همكار تقدير شود.

در پايان مجيد پورعيسي با اهداي  يك جلد كلام الله مجيد، لوح و گل از زحمات و تلاش بانوان شاغل در سازمان مديريت و برنامه ريز استان تقدير كرد.

همچنين وي در گفتگويي صميمانه در جريان مسائل ،مشكلات و نظرات و پيشنهادات بانوان همكار قرار گرفت.

گفتني است؛ روز مادر در تقويم امسال مقارن با ۱۵ بهمن است كه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي است؛ دهه فجر نيز از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در كشور گرامي داشته مي شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها