۶هزارميليارد ريال اعتبار در خراسان جنوبي توزيع شد

معاون هماهنگي برنامه و بودجه سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي گفت: سال گذشته در مجموع اعتبارات تملك و دارايي‌هاي سرمايه‌اي، بيش از ۶ هزار و ۵۶۶  ميليارد ريال اعتبار در قالب ۶۴۹ طرح عمراني و ۲ هزار و ۳۸۱ پروژه در استان توزيع شد.

به گزارش پیام خاوران حميد جهانشاهي در نشست خبری بمناسبت هفته دولت  با بيان اينكه ۴۲ درصد اعتبارات ذكر شده در امور اقتصادي هزينه شد اظهار داشت: ۲۶ درصد در امور مسكن، عمران شهري و روستايي، ۱۵ درصد در امور فرهنگ، تربيت بدني و گردشگري و ۱۷ درصد در ساير امور توزيع شد.

وي ادامه داد: پس از اخذ پيشنهاد تخصيص و بررسي عملكرد و پيشرفت فيزيكي پروژه‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي، صدور ابلاغيه‌هاي تخصيص به دستگاه‌هاي اجرايي انجام گرفت كه از سرجمع اعتبارات عمراني ۴۱٫۹۵ درصد تخصيص صادر شد.

معاون هماهنگي برنامه و بودجه سازمان مديريت و برنامه‌ريزي خراسان جنوبي بيان كرد: پروژه‌هايي كه مشمول كميسيون ماده ۲۳ مي‌شدند شناسايي شده و دستورالعمل و فرم‌هاي كميسيون ماده ۲۳ به دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه ارسال شده و پس از بررسي فرم‌هاي تكميل شده از سوي دستگاه‌هاي اجرايي و تاييد يا اصلاح فرم‌ها، اين پروژه‌ها در كميسيون ماده ۲۳ استاني مطرح و در نهايت نيز تاييده اعضا براي تعداد ۲۳ پروژه در استان اخذ شد.

جهانشاهي تصريح كرد: با هدف بررسي عملكرد، عمليات اجرايي و پيشرفت فيزيكي پروژه‌هاي عمراني دستگاه‎هاي اجرايي مطابق با موافقت‌نامه‎هاي مبادله شده، بازديد از پروژه‌ها عمراني توسط كارشناسان سازمان و دبيران كميته برنامه‌ريزي شهرستان‌ها صورت گرفت.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شرکت گاز استان خراسان جنوبی رکوردار بالاترین میزان اجرای شبکه گاز در کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها