انتصاب مدیران جهادی و انقلابی از اهداف سازمان بازرسی کشور است

رئیس منطقه دو سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه شعار سال مهم‌ترین اصل در برنامه‌های امسال سازمان بازرسی کل کشور است گفت: بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصادی ناشی از برخی مدیریت‌ها است.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام موسی فتوحی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور از ۶ منطقه تشکیل می‌شود اظهار داشت: منطقه یک به مرکزیت تهران و ۶ استان اطراف آن است و منطقه دو سازمان بازرسی به مرکزیت خراسان رضوی از گلستان تا سیستان و بلوچستان را در برمی‌گیرد که خراسان جنوبی در منطقه دو قرار دارد.

وی با بیان اینکه منطقه دو سازمان بازرسی در طول سال‌های تشکیل مناطق منطقه، جزو مناطق پر کار و پر تلاش  هم در کمیت و هم در کیفیت بوده است، افزود: منطقه دو آنچه تکلیف نظارت بر امور استان، کشور منطقه است را انجام داده و از مناطق نمونه بوده است.

رئیس منطقه دو سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به شعار سال  سازمان بازرسی در کل کشور و در منطقه دو برنامه‌های امسال را معطوف به شعار سال کرده است و نکته‌ای که باید گفت این که اگر رهبری به رفع موانع تاکید دارند بخش قابل توجه آن بر عهده ما در دستگاه قضایی و سازمان بازرسی است.

فتوحی ادامه داد: باید بر همه آنچه در دستگاه‌های اداری و اجرایی کشور می‌گذرد نظارت کامل شود چرا که برخی مدیران عدم انجام امور تکالیف خود را به سخت گیری‌های سازمان نسبت می‌دهند در حالی که ما نظارت داریم تا ببینیم چه مانعی برای انجام کار است.

وی افزود: امسال که  بحث رفع موانع است تاکید داریم که بر مبنای حقوقی فقهی و شرعی امر ولی فقیه حکم حاکم دارد  و بر همه قوانین و مقررات ارحج است و اگر دستورالعمل بخشنامه ای خلاف حمایت از مانع تولید است باید امر ولی فقیه اجرا شود.

بیشتر بخوانید   کارنامه شرکت کویرتایر در سطح استانی و ملی درخشان است

رئیس منطقه دو سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه با این هدف‌گذاری امسال تلاش داریم هم به تحقق شعار سال هم  بر رفع موانع کار کنیم،  افزود: بسیاری از مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی ناشی از برخی مشکلات مدیریتی دستگاه‌های اجرایی کشور است و مشکلات ناشی از موضوعات اقتصادی و خلاء مدیریتی در حوزه اجرا  را تا حدودی زیادی قوه قضائیه بر دوش گرفته و بخشی بر عهده سازمان بازرسی است.

فتوحی گفت: در سخنرانی‌های ریاست قوه قضائیه تاکید در حوزه بازرسی است که در حوزه تولید حمایت از تولید در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در دهه ۶۰ نرخ جمعیت ۶ تا ۶٫۵ بود اما در حال حاضر معدل نرخ رشد جمعیت ۱٫۳ است، بیان کرد: در برخی استان‌ها رشد جمعیت در حال کاهش است که این امر خطر قابل توجهی است و باید به این حوزه ورود جدی کرد.

رئیس منطقه دو سازمان بازرسی کل کشور گفت: هر کجا که از توانایی در کشور برخوردار بودیم نقطه قوت ما است و هر کجا ضعفی و مشکلی رخ داد در انقلابی‌گری و اسلامی بودن ضعف داشتیم که سازمان بازرسی  در این دو سال اخیر در عزل و نصب‌ها توجه ویژه دارد و سعی می‌شود مدیران توانمند، انقلابی و جهادی  در مسئولیتی قرار گیرند  تا ضعف مشکلات موجود کاهش یابد.

فتوحی افزود: هر چند خراسان جنوبی جزو استان‌های پاک بوده و کمترین جرائم تخلفات را دارد، امید است این استان همیشه پاک بماند چرا که جزو استان‌های خوب است.

وی یادآور شد: امیدواریم در انتخابات نیز بهترین انتخاب‌ها رقم بخورد و فرد اصلحی انتخاب شود  تا مشکلات مردم کم شود.

بیشتر بخوانید   برگزاری دوره آموزشی نیروهای جدید الاستخدام در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها