مراکز تعویض پلاک خراسان جنوبی بازگشایی شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از بازگشایی تمامی مراکز تعویض پلاک استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ عباسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱ مرکز تعویض پلاک و ۸ دفتر خدمات خودرویی در استان فعال است که بر اساس تغییر رنگ نقشه کرونا در  خراسان جنوبی، این مراکز بازگشایی شدند و در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه نوبت دهی در مرکز تعویض پلاک بیرجند به صورت اینترنتی انجام می شود،  افزود: طی ۳روز آینده نوبت‌ها برای تعویض پلاک در مرکز استان تکمیل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه مرکز تعویض پلاک بیرجند از ساعت ۸تا ۱۶ آمادگی خدمات رسانی به مراجعین را دارد گفت: در دیگر شهرستان‌های استان نیز از ساعت ۸ تا پایان ساعت ادارای دفاتر خدمات خودرویی در حال کار هستند.

عباسی تصریح کرد: اگر فردی در ایام تعطیلی مرکز تعویض پلاک بیرجند، وکالت نامه‌ای برای تعویض پلاک خودرو گرفته باشد و  اعتبار وکالت نامه رو به اتمام باشد، می‌تواند با مراجعه به مرکز تعویض پلاک و بدون نوبت اقدام به تعویض پلاک خودروی خود کند.

وی ادامه داد: درخواست برای اینترنتی شدن دریافت نوبت در دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان‌های نهبندان، فردوس، طبس و قاین ارائه شده است و منتظر پاسخگویی مسئولین در این خصوص هستیم تا بتوانیم در اسرع وقت خدمات این دفاتر را هم اینترنتی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پروژه احداث موزه بزرگ خراسان جنوبی کلنگ زنی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها