۹۷ درصد واحدهای صنعتی خراسان جنوبی تا پایان امسال به شبکه گاز طبیعی متصل می شوند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به صنایع استان از رشد ۲۲۴ درصدی گازرسانی به صنایع طی سه سال اخیر و گازرسانی به ۱۴۱ واحد صنعتی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نقش عمده صنایع استان در پیشرفت اقتصادی منطقه و تلاش و همت کارکنان، خوشبختانه از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا کنون ۱۱۴۲ واحد صنعتی و تولیدی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به برنامه گازرسانی به ۱۴۱ واحد صنعتی طی سال جاری در استان افزود: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری ۹۷ درصد واحدهای صنعتی استان از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ابتدای سال ۱۳۹۷ و طی ۱۱ سال فعالیت شرکت گاز خراسان جنوبی، تنها ۵۰۸ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند بودند و از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا کنون به مدت سه سال به میزان  ۲۲۴ درصد افزایش گازرسانی به صنایع استان را شاهد بودیم.

هاشمی از گازرسانی به ۲۷۳ واحد صنعتی طی سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۶۵۰ واحد صنعتی و تولیدی در خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و بر این اساس ۹۰ درصد صنایع استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: با تلاش و همت کارکنان شرکت گاز بالاترین میزان گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد طی سه سال اخیر و رتبه دوم در همین ارتباط در سال ۹۹ با افتخار به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پرداخت بیش از یک میلیارد تومان برای حمایت از زوج‌ های نابارور خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها