توقیف بیش ازیک تن مرفین در خراسان جنوبی/ کشف بیش از ۲٫۵ تن انواع مواد مخدر طی یک هفته 

فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: ۲ تریلی حامل مواد مخدر صنعتی در شهرستان طبس شناسایی و توقیف شد و در بازرسی از آنها یک تن و ۳۰۸ کیلوگرم مرفین کشف شد.

به گزارش “پیمام خاوران”، سردار ناصر فرشید صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۲ تريلي حامل مواد مخدر را که در حال تردد به سمت شهرهای مرکزی کشور بودند؛ شناسایی کردند که در عملیاتی پلیسی هر ۲ خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر شدند.

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودروها یک تن و ۳۰۸ کیلوگرم مرفین کشف کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: طی هفته جاری با تلاش مأموران پلیس در خراسان جنوبی بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده که عمده مواد مخدر کشف شده مرفین بوده است.

فرشید اشاره كرد: مأموران پليس از ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف كردند که رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته  و طي همين مدت ۲۵ باند حمل و توزیع کننده مواد مخدر نيز متلاشی شده است.

وی به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد: پلیس به صورت شبانه روزی با چشمانی بیدار تحرکات اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت عمومي نخواهد داد.

افزایش ۵۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان جنوبی 

استاندار خراسان جنوبی نیز در حاشیه بازدید از کشفیات محموله بزرگ مواد مخدر در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی استان برای مبارزه با مواد مخدر و تامین امنیت افزود: این اقدام نیروی انتظامی در واقع هدیه سلامتی و امنیت به مردم است.

بیشتر بخوانید   جشن مباهله در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد

وی اظهار داشت: با وجود مرزی بودن، وسیع و کویری بودن خراسان جنوبی، اقدامات نیروهای انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و قضایی برای ایجاد و حفظ امنیت پایدار در منطقه قابل تقدیر است.

حمید ملانوری گفت: یکی از نهادهایی که در دوران شیوع کرونا همواره در صحنه بوده، نیروی انتظامی است و اقدامات موثری در زمینه کنترل عبور و مرور و محدودیت‌ها توسط این نهاد انجام شده است.

وی افزود: سال گذشته فشار زیادی به مجموعه نیروی انتظامی وارد شد چرا که در کنار رسالت اصلی خود یعنی تامین امنیت، در زمینه مدیریت کرونا هم ورود پیدا کرد.

استاندار با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر خراسان جنوبی در سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافت گفت: این رشد کشفیات نشان‌دهنده این است که هیچ موضوعی رسالت اصلی نیروی انتظامی را تحت الشعاع قرار نداده است.

ملانوری با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان از کشفیات مواد مخدر بازدید کرد و کتاب اطلس جامع امنیتی کویر خراسان جنوبی نیز با حضور وی رونمایی شد.

این کتاب ۱۸۰ صفحه‌ای بانک اطلاعاتی جامع برای دستگاه‌های امنیتی و نظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود که عمده محورهای عبور اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در آن درج شده است.

بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی هفته گذشته با تلاش ماموران انتظامی در خراسان جنوبی کشف شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها