صدور انقلاب اسلامی معطل برپایی عدالت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه صدور انقلاب اسلامی معطل برپایی عدالت است، گفت: مکتب های شرق و غرب به بُن بست رسیده اند و اگر این الگو را درست نشان دهید خودشان به سمت آن می آیند.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با شورای عالی قضایی خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم از نتایج شیرین حسن انتخاب مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد نه تنها ایرانیان بلکه همه مردم جهان بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عدل در جهان خلقت به عنوان یک اصل لایتغیر مطرح است، افزود: عدل به این معنا است که هر چیزی در جای خودش و در اندازه خودش قرار گیرد و این موضوع در همه جای جهان هستی مشاهده می شود.

وی در ادامه بیان کرد: عدل همان علم و زیبایی است و عدل را در تمامی مسائل جهان هستی می توان مشاهده کرد و این زیبایی در صنعت، اخلاق، خلقت و رنگ و غیره وجود دارد.

عبادی با اشاره به اینکه همه چیز بر روی قانون استوار است، ادامه داد: خداوند متعال به انسان این اختیار داده است که خودش انتخاب کند و اگر عدل را کسب کند بهترین ها را می تواند در سیاست، عمل و گفتار و اخلاق خود به دست بیاورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید قدر این نعمت الهی یعنی عدل را بدانیم، افزود: تمام حرف پیامبران و ائمه اطهار (ع) در خصوص برپایی عدل است و اسلام ناب همین است که عدل بر پا شود و اگر این موضوع حفظ نشود هیچ چیز نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جهت برپایی عدالت انبیا و ائمه اطهار (ع) آمده است، گفت: دشمنان با تبلیغات و برنامه های کارشناسی شده خود از هیچی اقدام به دشمنی می کنند و با ما جنگ ندارند بلکه با اسلام جنگ دارند.

عبادی در ادامه عنوان کرد: دشمنان به دنبال از بین بردن اسلام ناب هستند و با نقشه ها و برنامه هایی که اجرا می کنند به دنبال این هستند تا از اسلام یک چهره ظلم، کودک کشی و تخریب در افکار عمومی جهان به وجود بیاورند.

بیشتر بخوانید   گزارش|جشن شکرگزاری برداشت عناب در خراسان جنوبی برگزارشد+ عکس

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اگر اسلام اجرا شود همه مردم جهان به سمت آن می آیند، افزود: اما دشمن با هوشیاری خود از اسلام و مسلمان چهره هایی می سازد که کسی تمایل نداشته باشد تا به سمت اسلام بیاید.

وی با بیان اینکه نفوذی های دشمن در داخل به دنبال ضعیف نشان دادن اسلام و عدالت هستند، ادامه داد: یک عده را به پول های نجومی درگیر می کنند تا خدا و اسلام را فراموش کند و یک عده را هم درگیر مشکلات می کنند تا اسلام را ضعیف بدانند و مشکلات را پای آن بنویسند.

عبادی بیان کرد: این افراد به دنبال این هستند تا اسلام را از صحنه خارج کنند و اگر عدالت در هر جایی و در هر زمینه ای پیاده شود قطعا پیروزی اسلام محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با اشاره به اینکه صدور انقلاب اسلامی معطل برپایی عدالت است، گفت: مکتب های شرق و غرب به بُن بست رسیده اند و اگر این الگو را درست نشان دهید خودشان به سمت آن می آیند.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها