فاز نخست بوستان کاجستان بیرجند افتتاح شد

فاز نخست بوستان کاجستان بیرجند در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال شنبه شب با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش “پیام خاوران“، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در آیین افتتاح این بوستان اظهار داشت: برخی از پروژه‌های شهرداری بیرجند ارزش افتتاح در سطح ملی را دارد که حاصل همدلی و همراهی اعضای شورای پنجم و پرسنل شهرداری بوده است.

محمد فرهادی افزود: امیدوارم این نگاه و نوع تعامل و همکاری الگویی برای دوره ششم شورای اسلامی شهر بیرجند باشد همانطور که در سطح شهرهای استان این تعامل و همکاری را شاهد هستیم.

وی با اشاره به مناسب سازی بوستان کاجستان بیان کرد: شهرداری‌های استان به ویژه شهر بیرجند یکی از مجموعه‌های پیشگام در مناسب سازی فضای شهری هستند که امیدوارم روز به روز شاهد رعایت این موضوع در مابقی مکان‌های عمومی باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز گفت: سال ۹۶ حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی شهرداری اختصاص پیدا کرد که ۱۰ میلیارد تومان تخصیص یافت در حالیکه این میزان در چهار سال گذشته به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

ابراهیم تقی زاده افزود: افزایش اعتبارات عمرانی به دلیل توجه به پروژه‌های عمرانی شاخص و مهمی بود که توسط شهرداری و شورای پنجم ارائه و دنبال شد در نتیجه پروژه‌های بزرگی در مرکز استان رقم خورد.

وی بیان کرد: وفاق، همدلی و انسجامی که بین شورای اسلامی دوره پنجم با شهرداری وجود داشت منجر به اجرای پروژه‌های شاخص و مهمی چون اجرای سایت پسماند شهری شد که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس شورای اسلامی شهر بیرجند تصریح کرد: در دهه چهار ساله دوره پنجم شورای اسلامی شهر بیرجند ۱۲ بوستان و پارک در مرکز استان در حال احداث یا آماده بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید   تأکید استاندار خراسان جنوبی بر توجه به معیشت و درآمد مردم

وی ادامه داد: احداث فرهنگسرای شهر بیرجند، میدان بزرگ اجتماعات و بوستان کاجستان و سایت پسماند شهری از جمله مهمترین پروژه‌های عمرانی مرکز استان است که امیدواریم در دوره ششم نیز نسبت به ادامه این روند اهتمام ویژه‌ای وجود داشته باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها