هزار و ۷۰۰ دز واکسن کوو برکت تحویل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: هزار و ۷۰۰ دز واکسن ایرانی کوو برکت توسط این ستاد به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تحویل شد و این تعداد در روزهای آینده به‌تدریج افزایش می‌یابد.

ببه گزارش “ پیام خاوران ” سید مجتبی موسوی اظهار داشت: این واکسن‌ها به زودی در استان براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جامعه هدف و گروه‌های سنی تعیین شده تزریق می‌شود.

 

وی افزود: با توجه به راه‌اندازی خط دوم تولید واکسن کوو برکت، در روزهای آینده شاهد افزایش میزان دز تحویلی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خواهیم بود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی بیان کرد: این ستاد در ادامه فعالیت‌های خود در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی در قالب طرح احسان سلامت تاکنون ۶۰ هزار بسته سلامت شامل ماسک و مواد ضد عفونی و همچنین ٣٠٠ هزار ماسک رایگان را توزیع کرده است.

وی گفت: همچنین ۹۵۳ هزار و ۵۵۰ ماسک ارزان قیمت و حجم زیادی مواد ضد عفونی را از طریق سایت هست اینجا hastinja.ir در این استان توزیع کردیم.

 

منبع : ایرنا

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دفترچه بیمه سلامت رایگان در اختیار مشمولان قرار می‌گیرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها